Gå til innhold

[Løst] er min USB laser mus ødelagt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du forsøkt andre mus på samme PC?

Har du forsøkt musen som kanskje er ødelagt på en annen PC?

Har du forsøkt musen som kanskje er ødelagt i Safe Mode?

Safe mode?

 

Har en usb på denne dataen som fungerer, har ikke prøvd den på en annen data, men det var en venn av meg som hadde lånt den og sa den ikke fungerte hos seg. Så tror ikke at den fungerer på andre dataer, er det mulig å se om det har blitt koblet til på datan? For kommer ikke opp noen lyd eller symboler som tyder på at noe har blitt koblet till..

 

EDIT: Finner ikke enheten når jeg søker etter den på dataen

Endret av Wuldig
Lenke til kommentar

Jeg har vært borti at mus (usb enheter) ikke fungerer i vanlig windows. Må til safe mode (F8 under post) og slette alle USB controllere fra device manager, restarte windows til vanlig modus og la windows reinstallere driverne.

 

Men nok om det .. Hvis musen ikke fungerer på noen andre PC'er og andre mus fungerer på din PC så er det vel nærliggende å tro at musen er død.

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti at mus (usb enheter) ikke fungerer i vanlig windows. Må til safe mode (F8 under post) og slette alle USB controllere fra device manager, restarte windows til vanlig modus og la windows reinstallere driverne.

 

Men nok om det .. Hvis musen ikke fungerer på noen andre PC'er og andre mus fungerer på din PC så er det vel nærliggende å tro at musen er død.

 

Jeg har vært borti at mus (usb enheter) ikke fungerer i vanlig windows. Må til safe mode (F8 under post) og slette alle USB controllere fra device manager, restarte windows til vanlig modus og la windows reinstallere driverne.

 

Men nok om det .. Hvis musen ikke fungerer på noen andre PC'er og andre mus fungerer på din PC så er det vel nærliggende å tro at musen er død.

Den fungerte på skoledataen min, så det vil si at det er fortsatt håp :)

Lenke til kommentar

Da vil jeg tro du kan forsøke det jeg skisserer ovenfor.

 

Jeg hadde faktisk samme problem nettopp selv, og jeg mistenker windows updates som har gått amok.

 

Like før windows logoen kommer frem når du starter PC trykk F8 (spam i vei), så velger du Safe Mode. Funker mus da?

Endret av Kyrre S.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, den funkte en stund i en av usbprotene, den jeg brukte da jeg var på safe mode, men nå som jeg er i vanlige mode funker den bare av og til, vet ikke om dette kan være en kontakt feil eller noe lignende.


EDIT: NÅ fungerer den utmerket, takk du sparte meg for pengene det ville ha kostet for en ny :)

Endret av Wuldig
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...