Gå til innhold

[Løst] GTA V ultra (skjermkort)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenker meg å kjøpe et nytt skjermkort. Det jeg spiller mest er battlefield 4 og starcraft 2. Jeg kommer også til å game gta v når det kommer. Jeg er også ganske så kresen på bildekvalitet. Så jeg vil helst kunne kjøre gta V på 120 fps c.a med værtfall høy kvalitet. Hvilket skjermkort burde jeg velge?

 

Budsjett: rundt 4k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg ville nok ventet litt med å kjøpe skjermkort til jeg faktisk så resultatet, da en ikke er garantert at GTA V blir optimalisert godt nok, dog er det lov å håpe på det, da det har kommet mange gode tegn bl.a. utsettelse.

 

Dog ser jeg at du også spiller mye annet, så det kan jo være en ide iforhold til de spillene.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg ville nok ventet litt med å kjøpe skjermkort til jeg faktisk så resultatet, da en ikke er garantert at GTA V blir optimalisert godt nok, dog er det lov å håpe på det, da det har kommet mange gode tegn bl.a. utsettelse.

 

Dog ser jeg at du også spiller mye annet, så det kan jo være en ide iforhold til de spillene.

Men til det en har hørt så langt, hvilket skjermkort foreslår du?

Lenke til kommentar

Takk! Har hatt lyst på 970 fordi de er den beste i prisklassen. Men visst 980 koster bare 500,- mer går jeg for det der visst det ennå er på tilbud når jeg får lønning :p

 

Vet du om MSI er et bra merke innen for skjermkort eller :p? Har bare hatt asus før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men til det en har hørt så langt, hvilket skjermkort foreslår du?

 

Hadde nok gått for 980 som Christian Thorkildsen også anbefaler. En av grunnene er rett og slett at det kortet er rått, dog bør du tenke over det jeg skrev i min første post, vent med å kjøpe spillet til du har hørt om det faktisk er et godt resultat, slik at du slipper å skuffe deg over at du kjøpte spillet på forhånd!

Lenke til kommentar

 

Men til det en har hørt så langt, hvilket skjermkort foreslår du?

 

Hadde nok gått for 980 som Christian Thorkildsen også anbefaler. En av grunnene er rett og slett at det kortet er rått, dog bør du tenke over det jeg skrev i min første post, vent med å kjøpe spillet til du har hørt om det faktisk er et godt resultat, slik at du slipper å skuffe deg over at du kjøpte spillet på forhånd!

 

Fikk det i gave for noen måneder siden. Visst ikke hadde jeg ventet ja :p Har en liten baktanke om at det aldri kommer ut heller så :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Fikk det i gave for noen måneder siden. Visst ikke hadde jeg ventet ja :p Har en liten baktanke om at det aldri kommer ut heller så :p

 

Det kommer nok ut, men i hvilken form, og hvilken tilstand det vet vi ikke..

Lenke til kommentar

 

Men du får samme ytelse!

Hva er den største forskjellen da?

 

Altså eneste grunnen til at jeg velger gainward istede for msi er fordi de ikke har msi inne. Og de sa at det er ikke sikkert tilbudet varer til de får den inn igjen.

 

Gainward er nok litt varmere og høyere (sikkert ikke merkbart for den som ikke skal overklokke noe særlig) og de bruker refrence PCB vs Msi non-refrence :p

 

Ergo, kanskje 1-2% forskjell på ytelsen, snakk om 1 fps elns. ikke noe stress :)

Lenke til kommentar

 

 

Men du får samme ytelse!

Hva er den største forskjellen da?

 

Altså eneste grunnen til at jeg velger gainward istede for msi er fordi de ikke har msi inne. Og de sa at det er ikke sikkert tilbudet varer til de får den inn igjen.

 

Gainward er nok litt varmere og høyere (sikkert ikke merkbart for den som ikke skal overklokke noe særlig) og de bruker refrence PCB vs Msi non-refrence :p

 

Ergo, kanskje 1-2% forskjell på ytelsen, snakk om 1 fps elns. ikke noe stress :)

 

Ok. Jeg kommer aldri til å overklokke det :p

Lenke til kommentar

 

 

 

Men du får samme ytelse!

Hva er den største forskjellen da?

 

Altså eneste grunnen til at jeg velger gainward istede for msi er fordi de ikke har msi inne. Og de sa at det er ikke sikkert tilbudet varer til de får den inn igjen.

 

Gainward er nok litt varmere og høyere (sikkert ikke merkbart for den som ikke skal overklokke noe særlig) og de bruker refrence PCB vs Msi non-refrence :p

 

Ergo, kanskje 1-2% forskjell på ytelsen, snakk om 1 fps elns. ikke noe stress :)

 

Ok. Jeg kommer aldri til å overklokke det :p

 

Da vil du nok ikke merke en eneste ting. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Men du får samme ytelse!

Hva er den største forskjellen da?

 

Altså eneste grunnen til at jeg velger gainward istede for msi er fordi de ikke har msi inne. Og de sa at det er ikke sikkert tilbudet varer til de får den inn igjen.

 

Gainward er nok litt varmere og høyere (sikkert ikke merkbart for den som ikke skal overklokke noe særlig) og de bruker refrence PCB vs Msi non-refrence :p

 

Ergo, kanskje 1-2% forskjell på ytelsen, snakk om 1 fps elns. ikke noe stress :)

 

Ok. Jeg kommer aldri til å overklokke det :p

 

Da vil du nok ikke merke en eneste ting. :)

 

Takk for svar fra alle sammen ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...