Gå til innhold

Googles selvbyggertelefon har fått skikkelig kamera


Anbefalte innlegg

En gang i tiden måte man ha masse koblinger og ledninger hvis man skulle koble noe sammen

 

Så var det noen som fant ut at man kunne jo plaser alt dette i en kasse .

vel ikke alt ble plaser inne i kassen men mesteparten

 

Lit senere var det noen som fat ut at utstyret måtte være mobilt.

Da ente det opp med mange løse deler som kobles sammen enten med kabel eller trådløst

 

imellomtiden hadde også mobiltelefon oppstått

En tid etter det oppstod smartmobilen og da skulle alt helst være trådløst

 

Da må jo det meste også gå på batterier og helst små batterier med høy kapasitet , noe som ikker er så enkelt å få til

Hadde det bare vært slik at man kunne bytte batterier når de var tomme så hadde det vært enkelt.

men neida de skal laddes.

 

i en travel hverdag er det virkelig en fordel å kunne bytte batterier på et øyeblikk når de er tomme fremfor å må ladde dem via telefonen.

Har google tenk på dette ?

 

elles så finnes det jo en del ladde-funsjoner som ikke tar strøm fra stikkontakten ( det er jo bl.a. brukt på en del lommelykter )

 

 

Google ønsker en mellomting mellom alt i en kasse og masse løse komponenter.

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Liker dette konseptet.

Lurer veldig på hvordan det vil fungere å ha en sånn i praksis.

 

Jeg savner ikke den tida da batteri og deksel falt av telefonen når den fallt i bakken :/ jeg mistenker at dette blir verre :p

Så vidt jeg vet så sitter modulene fast med elekromagnetisme. Det vil ikke kunne falle fra hverandre med mindre du slår den av/tar ut strømkilden.

Lenke til kommentar

 

Så vidt jeg vet så sitter modulene fast med elekromagnetisme. Det vil ikke kunne falle fra hverandre med mindre du slår den av/tar ut strømkilden.

 

ville det ikke føre til ekstra strømbruk ?

og så ramler den vel fra hverandre når batteriet blir helt utladet ?

 

Da er det bedre med en ramme som klemmer alt på plass

Lenke til kommentar

 

 

Så vidt jeg vet så sitter modulene fast med elekromagnetisme. Det vil ikke kunne falle fra hverandre med mindre du slår den av/tar ut strømkilden.

 

ville det ikke føre til ekstra strømbruk ?

og så ramler den vel fra hverandre når batteriet blir helt utladet ?

 

Da er det bedre med en ramme som klemmer alt på plass

 

Hørte noe rykter om at de hadde fått til en slags teknologi som gjorde at man kun trengte strøm for å slå av og på magnetfeltet, men det var en stund siden, så vet ikke hvordan det utviklet seg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...