PongPing Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Det var en gang jeg kjøpte en flaske med FirstPrice husholdningssaft. Fortsett på historien!
JoseCuervo Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 Når jeg kom hjem fant jeg ut at det var ikke vann i springen.
Bjerknez Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 ...så jeg bestemte meg heller for å drikke damas utflod som jo smakte like godt...
Bjerknez Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 ...trodde jeg. men egentlig var det bare meg selv som var sur i trusa...
DjengisFaen Skrevet 18. februar 2015 Skrevet 18. februar 2015 noe som virket som en butikk. Nei, sa politidamen og stirret meg suspekt inn i øynene.
PongPing Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Skrevet 18. februar 2015 FASIT: Da jeg syklet hjem med flasken i en bærepose, som hang på styre, kom den inn i eikene på sykkelhjulet, og den sprakk. Jævla FirstPrice-embalasje! Saft utover hele meg og hele sykkelen... Seigt som faen! Og ja, det har skjedd meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå