Gå til innhold

Music management


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra Music Management studiet på Rena? Vurderer å studere det, og lurer derfor på om det er et smart valg med tanke på jobb i musikkbransjen, og da tenker jeg ikke på produsent, musikkpedagog eller musikklærer osv. Men jobber som omfatter forretningssiden i musikkbransjen.
Om det er noen som har gått der før og kan fortelle hvordan det har gått videre eller dere som går der nå som kan forklare hvordan studie er med tanke på karriere. Eller dere som vet noe om det.

Alle tips og svar mottas med stor takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det studiet vil gjøre deg attraktiv for noen jobber i musikkbransjen. Men jeg søkte opp studieplanen og ser at det er et studie i markedsføring med et fancy navn og litt bedriftsøkonomi. Jeg vet heller ikke om høgskolen i Hedmark er en god skole. Så det er kanskje verd å undersøke andre studier i markedsføring eller økonomi og vurdere om disse vil gi deg bedre kompetanse eller bedre muligheter til å få jobb i andre bransjer hvis arbeidsmarkedet i musikkbransjen blir vanskelig, du får lyst til å prøve noe annet en dag eller liknende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...