g_man123 Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Har ett Aopen AK77-600MAX hovedkort, med integrert Gigabyte Ethernet nettverkskort.. Kan dette fungere som isdn-kort også, eller må eg ha det i tillegg? Har dessverre ikkje tilgang til ADSL her på øya.. Enda
agvg Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Kan dette fungere som isdn-kort også, eller må eg ha det i tillegg? Nei, det kan det ikke.
josh909 Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 Nei, det vil selvsagt ikke fungere som et ISDN-kort. (Bare fordi et kort har samme type plugg betyr det ikke at man kan plugge i hva som helst og forvente at det skal fungere
g_man123 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 transistorbass Skrevet 03/11/2003 : 12:56 Nei, det vil selvsagt ikke fungere som et ISDN-kort. (Bare fordi et kort har samme type plugg betyr det ikke at man kan plugge i hva som helst og forvente at det skal fungere Regna i grunnen med det, men det var nokren som sa at det gjekk an på somme kort, og derfor spør eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå