Gå til innhold

Windows7-64 og backup&restore problematikk!


Anbefalte innlegg

Et stort problem er oppstått, og større arbeid med å få dette fikset ser det ut som. Håper noen på diskusjon har vettuge tips å komme med?

 

Problem: Ved åpning av Win7 Sikkerhetskopiering eller gjenoppretting av filene dine er dialog ruten blitt blank (tom). Boot disk C: tar jeg kopi av hver morgen, på denne tiden. Har sjekket reservert disk del av C til dette formål, er på om lag 500Mb og gjenstår 471Mb.

 

Har slette alle gjennoppretningspunkter, har laget nytt gjnnoppretningspunkt, og har tilbakeført til dagen før problemet oppstod (30.12.14). Alt til ingen nytte.

 

Har kjørt en "Fix" fra Microsoft, ingen endring. Hendelse loggen sier:

Det oppstod en ukjent feil under systemgjenopprettingen: (Installasjon av enhetsdriverpakke: Microsoft Nettverkskort). Tilleggsinformasjon: 0x80070005.

Dette var siste system gjenoppretting, og for det berørte programmet:

Sikkerhetskopieringen mislyktes. Feilen er: Feil parameter. (0x80070057).

 

Begge de to nevnet ID coder finnes det svært mange tråder å finne, men en tråd som hjelper for mine problemer er mer vanskelig å finne.

 

Antivirus, malware programmer, det skrives mye om disse, kjører Bitdefender, Hitman, og MalwareByte, men for meg, det hørtes underlig om disse midlertidig koples ut og skal fikse proglemet?

 

Så er et Asus Ai suite 3. OC programmet kjører, tilsynelatende ok, men det spøøres alltid om to init filer og som ikke finnes (Ai Suite) finner de ikke. Jeg hadde samme feil før bootdisken ble clean installert med Win7 i fjor sommer.

 

Så, er det noen der ute med tillegg, velkommen!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...