Gå til innhold

[Løst] Jack3D og toll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for alle svar, greit å være sikker, for teste ut Jack3D Micro da :) eller noe på ebay ;-)

Ser at saken er løst, men jeg vil absolutt ikke anbefale "noe på ebay" hahaha. Bor du langt unna Sverige? Hvis ikke dra innom Bodypower, og se om du finner Frenzy! Dette er mer eller mindre samme som Craze, bare at stoffet som ble ulovlig går nå under ett annet navn. Samme effekt! Kan være vanskelig å finne, og regner med at det blir ulovlig snart det også...

Lenke til kommentar

 

Takk for alle svar, greit å være sikker, for teste ut Jack3D Micro da :) eller noe på ebay ;-)

Ser at saken er løst, men jeg vil absolutt ikke anbefale "noe på ebay" hahaha. Bor du langt unna Sverige? Hvis ikke dra innom Bodypower, og se om du finner Frenzy! Dette er mer eller mindre samme som Craze, bare at stoffet som ble ulovlig går nå under ett annet navn. Samme effekt! Kan være vanskelig å finne, og regner med at det blir ulovlig snart det også...

 

 

Really? Jeg har frenzy, og det er på langt nær samme effekt som Craze for min del. Kanskje jeg må prøve 1 scoop til :p

 

Men ja, Craze er mye bedre enn Jack3D etter min personlige mening, TS.

Lenke til kommentar

 

 

Takk for alle svar, greit å være sikker, for teste ut Jack3D Micro da :) eller noe på ebay ;-)

Ser at saken er løst, men jeg vil absolutt ikke anbefale "noe på ebay" hahaha. Bor du langt unna Sverige? Hvis ikke dra innom Bodypower, og se om du finner Frenzy! Dette er mer eller mindre samme som Craze, bare at stoffet som ble ulovlig går nå under ett annet navn. Samme effekt! Kan være vanskelig å finne, og regner med at det blir ulovlig snart det også...

 

 

Really? Jeg har frenzy, og det er på langt nær samme effekt som Craze for min del. Kanskje jeg må prøve 1 scoop til :p

 

Men ja, Craze er mye bedre enn Jack3D etter min personlige mening, TS.

 

Ja, den inneholder samme 1.3 blandinga, som Jacked3d og craze gjorde. Går under ett annet navn nå, skal sjekke boksen senere. Skal sies at det er en liten endring i molekyl oppbyggingen, derfor det er lov nå.

 

Bruker du stimulerende midler over lengre tid eller? :p Prøv 2 scoops ja hehe

 

Edit: 4 methyl 2 pentanamine citrate heter stoffet.

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Ja, den inneholder samme 1.3 blandinga, som Jacked3d og craze gjorde. Går under ett annet navn nå, skal sjekke boksen senere. Skal sies at det er en liten endring i molekyl oppbyggingen, derfor det er lov nå.

Bruker du stimulerende midler over lengre tid eller? :p Prøv 2 scoops ja hehe

 

 

Edit: 4 methyl 2 pentanamine citrate heter stoffet.

 

 

Jeg er en pre-workout hore :p

Har prøvd omtrent alt på markedet. Men er flink til å gå av i perioder. Da har det mye større effekt !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

Ja, den inneholder samme 1.3 blandinga, som Jacked3d og craze gjorde. Går under ett annet navn nå, skal sjekke boksen senere. Skal sies at det er en liten endring i molekyl oppbyggingen, derfor det er lov nå.

Bruker du stimulerende midler over lengre tid eller? :p Prøv 2 scoops ja hehe

 

 

 

Edit: 4 methyl 2 pentanamine citrate heter stoffet.

 

Jeg er en pre-workout hore :p

Har prøvd omtrent alt på markedet. Men er flink til å gå av i perioder. Da har det mye større effekt !

Har du prøvd det broscience reklamerer for nå? Gnar eller noe?
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja, den inneholder samme 1.3 blandinga, som Jacked3d og craze gjorde. Går under ett annet navn nå, skal sjekke boksen senere. Skal sies at det er en liten endring i molekyl oppbyggingen, derfor det er lov nå.

Bruker du stimulerende midler over lengre tid eller? :p Prøv 2 scoops ja hehe

 

 

 

Edit: 4 methyl 2 pentanamine citrate heter stoffet.

 

Jeg er en pre-workout hore :p

Har prøvd omtrent alt på markedet. Men er flink til å gå av i perioder. Da har det mye større effekt !

Har du prøvd det broscience reklamerer for nå? Gnar eller noe?

Hehe, nah, har ikke akkurat så veldig troen på det. Tipper det er en standard oppskrift (som feks C4) bare med ny etikett. Gidder ikke bruker penger på det.

Lenke til kommentar

 

 

 

Prøv 2 scoops ja hehe

 

Prøvde 2 scoops nå. Jesus Christ, den hadde zombie-mode. Ikke noe fan :p

 

hahaha :D hva mener du med zombie-mode?

 

 

Zombie-mode er noe du får av diverse pre-workout. Feks Jack3d har en slik effekt. Di 3-4 første øvelsene har du helt sykt med energi, før det daler og du går rundt i din egen lille boble... Du blir litt passiv og tiltaksløs. Noen har langvarig effekt av dette, andre kortere. Har ennå litt zombie-mode i meg etter dagens økt, og det er ikke akkurat digg :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Prøv 2 scoops ja hehe

 

Prøvde 2 scoops nå. Jesus Christ, den hadde zombie-mode. Ikke noe fan :p

 

hahaha :D hva mener du med zombie-mode?

 

 

Zombie-mode er noe du får av diverse pre-workout. Feks Jack3d har en slik effekt. Di 3-4 første øvelsene har du helt sykt med energi, før det daler og du går rundt i din egen lille boble... Du blir litt passiv og tiltaksløs. Noen har langvarig effekt av dette, andre kortere. Har ennå litt zombie-mode i meg etter dagens økt, og det er ikke akkurat digg :p

 

Ahh I see, snakker du om "crash"? Enkelt fortalt at man blir helt dau etter trening. Hvis ikke, så har ikke jeg opplevd det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...