Gå til innhold

[Løst] Playstation 4 i demonstrasjonsmodus, fjerne dette?


Glader

Anbefalte innlegg

Hei! Fikk en ps4 fra jobben i dag da den er i demo modus og uansett skulle kastes. Men med litt googling finner jeg absolutt ingen ting på om det går ann å fjerne demostrasjons moduset fra konsollen. Står masse om hvordan man gjør det på ps3, men som sagt finner jeg intet på ps4.

 

Noen som har noen ide om hvordan dette kan fjernes, evt om det i det hele tatt kan fjernes ?

Og om dette er tilfellet, kan bare bytte ut hdd'en innvendig ? Gjort det 1000 ganger på ps3, veit bare ikke om det er samme jobben på ps4.

Takker på forhånd for svar, fungerer det så har jeg en ny ps4 konsoll! Hvis ikke så blir det tear down.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv dette...

 

Last ned nyeste firmware til en USB brikke (bla litt ned for å komme til USB biten). Start så opp PS4 igjen i safe mode. Og velg Update System Software.

 

En skulle tro at når du booter opp PS4 etterpå så vil den være som en normal PS4. Hvis ikke start opp i safe mode igjen å prøv fks punkt 6 og 7.

 

EDIT: Mulig du må velge å slette alt først og så installere ny firmware. Du må nesten bare prøve deg frem.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Glemte å oppdatere, ingen av delene fungerte. Bytta hdd fra en annen defekt ps4, formaterte, lasta ned opperativsystemet til Sony. som var på type 700 - 800 mb. Installerte, fungerte ikke. Ps4'en MÅ kobles til nett, med en gang dette skjer starter konsollen selv etter byttet hardisk å laste ned demo filene. For ikke valgt/gjort noe som helst med dette.

Går utifra at konsollen må noen måte er chippa til å være demo. Kommer vel en eller annen guide i fremtiden som forklarer hvordan fjerner dette.

PS: Før dette prøvde jeg også med en 2.5 hdd, funka ikke.

Takker fortsatt for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...