eriknor Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Pus på jakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 På jakt ja, og svarte katter skal en jo passe seg for ! Fint bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Chat Nior! Flott pusebilde Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Stilig denne katten gitt! Bitte litt irriterende med greina eller hva det er vi ser mellom bakbeina på den. Er det noe som kunne vært klonet vekk? Ikke spør meg jeg har ikke greie på slikt! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 31. januar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Stilig denne katten gitt! Bitte litt irriterende med greina eller hva det er vi ser mellom bakbeina på den. Er det noe som kunne vært klonet vekk? Ikke spør meg jeg har ikke greie på slikt! Takk for det. Joda, den kunne enkelt vært klonet vekk. Må innrømme at jeg ikke la merke til det . Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 31. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2015 Veldig stilig med bare en fot i bakken, Erik ! Liker den lave kamerahøyden som du har valgt. Skulle gjerne sett noe mere kontrast. I Lightroom går det jo lett å mørkne svart og heller lysne litt for skygger. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 1. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2015 Flott. aagesp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg