PIIIpower Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Mitt nye satelitt kort finner ingen satelitter. Bruker en lnb sammler , men 1W står som lnb 1. Prøver så å finne thor II og III men kortet finner ikke noen satelitt signaler. kobler jeg antenne kabelen til nokia-tuneren finner den signaler og alt er bare fint. Men som sagt finner ikke pinnacle kortet sat'n. noen som har noen forlslag til instillinger??
PIIIpower Skrevet 3. november 2003 Forfatter Skrevet 3. november 2003 det er fult lovlig å kommer med innspill... har forresten W2K og testen som pinnacle-softwaren kjører viser at ok internt...
Hårek Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Ville sjekket DiSEqC instillingene. "lnb sammler" anter det er en DiSEqC switch du mener?
PIIIpower Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Ville sjekket DiSEqC instillingene. "lnb sammler" anter det er en DiSEqC switch du mener? det er det jeg mener ja... men hva kan jeg gjøre galt her? Får opp noen feil her? Skjønner liksom ikke at man kan gjøre så mye feil... lukter retur...
tZar Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Sikker på at 1 grad vest er LNB A på DiseQ'en din da ? Har du for sikkerhetsskyld testet som LNB B ? Går utifra at du også har gjort et kanalsøk, hender at du ikke får noe signal med en gang fordi programmet sjekker mot en transporder som ikke sender lenger på satelitten.
PIIIpower Skrevet 5. november 2003 Forfatter Skrevet 5. november 2003 jeg har satt 1W som A switchen (ellers fungerer ikke nokia tuneren min) og jeg har prøvd å sette thor på B. Får ikke opp noe signal i det hele tatt. Selv ikke om jeg manuelt taster inn kanal verdiene. Selv om CAMen hadde vært ødelagt ville vel kanalene blitt tunet, i allefall de som er ukodet? Har ingen mulighet for å få testa Canax CAMen på noe annet system. Dette er ergelig
tZar Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Thos sender også på 1 grad vest. Vet ikke helt om jeg forstod deg riktig der. Har du muliget for å kjøre et kanal søk ? Eneste tipset jeg har egentlig er å prøve deg på ny drivere til kortet
PIIIpower Skrevet 6. november 2003 Forfatter Skrevet 6. november 2003 Thos sender også på 1 grad vest. Vet ikke helt om jeg forstod deg riktig der. Har du muliget for å kjøre et kanal søk ? Eneste tipset jeg har egentlig er å prøve deg på ny drivere til kortet har ikke eid så mange pinnacle kort du skjønner jeg.... Pinnacle SUGER på support. De har egentlig ikke noen bra løsning på produktene sine heller. Men så lager de endel ting nesten ingen andre lager til hyggelige priser...
PIIIpower Skrevet 12. november 2003 Forfatter Skrevet 12. november 2003 Så da er det ingen andre som mener nore, for jeg ser ingen annen løsning en å returnere kortet.... litt synd om feilen ligger hos meg da....
PIIIpower Skrevet 22. november 2003 Forfatter Skrevet 22. november 2003 oj, Ringte pinnacle (norsk helpline) og fikk vite at man å kjøre "tone burst" for å få det hele til å virke.. og det gjorde det... men det er fortsatt noe galt. signalene er ikke sterke nok så det kommer ikke noe bilde.... på stuetuneren fungere jo alt ok.... får jeg jobbe litt med saken. Er det andre her med likt kort? Hvilken vei skal camen stå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå