Gå til innhold

Hacket Instagram


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man stole på denne nettsiden? http://satradioweb.com/

Nei, det kan du ikke. Etter å ha skrevet inn brukernavnet blir du sendt til en nedlastingside hvor du må fullføre en spørreundersøkelse eller et tilbud før du kan laste ned «filen» med «passordet». For å fullføre tilbudet må du oppgi telefonnummeret ditt, og samtykker til å bli bombardert med reklame.

 

Hold deg langt unna. Det finnes ingen slike tjenester som fungerer, det er kun svindel for å lure til seg e-postadresser, mobilnumre og personlig informasjon.

 

Forresten: Send meg en PM dersom du fortsatt trenger hjelp med å få tilbake Instagram-kontoen din. Jeg jobber for Slettmeg.no og har kontaktpersoner (ekte personer) hos Instagram som kan hjelpe i slike situasjoner. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kan man stole på denne nettsiden? http://satradioweb.com/

Nei, det kan du ikke. Etter å ha skrevet inn brukernavnet blir du sendt til en nedlastingside hvor du må fullføre en spørreundersøkelse eller et tilbud før du kan laste ned «filen» med «passordet». For å fullføre tilbudet må du oppgi telefonnummeret ditt, og samtykker til å bli bombardert med reklame.Hold deg langt unna. Det finnes ingen slike tjenester som fungerer, det er kun svindel for å lure til seg e-postadresser, mobilnumre og personlig informasjon.Forresten: Send meg en PM dersom du fortsatt trenger hjelp med å få tilbake Instagram-kontoen din. Jeg jobber for Slettmeg.no og har kontaktpersoner (ekte personer) hos Instagram som kan hjelpe i slike situasjoner. :)

 

Jeg gikk helt til der man skulle laste ned filene men jeg gjorde det ikke. Betyr det at jeg ikke får noen problemer? Har jeg ikke fått noen viruser? Jeg gikk helt ut igjen.

Lenke til kommentar

Jeg gikk helt til der man skulle laste ned filene men jeg gjorde det ikke. Betyr det at jeg ikke får noen problemer? Har jeg ikke fått noen viruser? Jeg gikk helt ut igjen.

Nei, det skjer nok ikke noe hvis du avbrøt før du måtte oppgi telefonnummer eller lignende. Du hadde nok ikke fått virus uansett, men blitt påmeldt et titalls nyhetsbrev og nedlesset med reklame og spam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...