Gå til innhold

Fred over islam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom over denne lenken i teksten: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2009/stoere-radikal-islam-ikke-noe-problem-i-norge/a/556746/

 

Støre: "- Norge er blitt et samfunn med mennesker med ulik bakgrunn. Vi skal slå oss til ro med at slik er det."

 

"Vi skal"? Snakker Støre her om hele det norske folk? Hvem i helvete tror han at han er egentlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kom over denne lenken i teksten: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/stortingsvalget-2009/stoere-radikal-islam-ikke-noe-problem-i-norge/a/556746/

 

Støre: "- Norge er blitt et samfunn med mennesker med ulik bakgrunn. Vi skal slå oss til ro med at slik er det."

 

"Vi skal"? Snakker Støre her om hele det norske folk? Hvem i helvete tror han at han er egentlig?

Støre, den store guden i Norge, han må vi lytte til. For han er jo så smart og så kjekk da. Berikelsen tilfører samfunnet goder som, voldtekt, mer organisert kriminalitet og selvfølgelig må vi ikke glemme Støres venner, islamistene, disse koselige skjeggete mannfolka som står og skriker død over vantroende samt fiksing på kjønnsorganer til gutter og jenter, men hva skal man da med forhud og kjønnslepper? De er da bare i veien..

Lenke til kommentar

Norge burde sende Mullaen ut av landet. Norge kan ikke være et asylmottak for hele verden.

Uff da, hva med menneskerettighetene da. Tenk deg så grusomt om selveste Krekar henges offentlig i Irak, fra ei kran til stor jubel fra andre voksne mannfolk med skjegg. Synes heller vi skal ta inn langt fler av typen som Krekar jeg. Så for vi endelig slutt på alle disse ytringer og krenkelser. Jeg har vært på partikontoret til AP og lært dette forstår du. De er kloke de altså.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg for min del setter pris på vår kjære riksmullha, og bare tenk hvor kjedelig og grått alt ville fortonet seg her på berget, hvis vi ikke hadde sånne fargeklatter, og hatobjekter. Jeg ville foreslå at vi utviklet mullhakonseptet, og eks produserte opp mullha-dildoer, mullha-kondomer ol, samt mullha-fotballer, mullha-ølflasker/bokser, og kanskje 1 gang i året, arrangerte "Mullha-leker"

 

Og jeg har ikke engang begynt å fantasere over hvilke andre muligheter som ligger der, men hvis jeg tyner underholdnings konseptet litt til, så ser jeg for meg reality og "oscar-mat" over en lav sko, eller en bøyd mullharygg, eller kanskje en gjennombanket vanlig norsk ynkrygg .. :

 

der ingen skulle tru at Mullha kunne bu

Lenke til kommentar

Jeg for min del setter pris på vår kjære riksmullha, og bare tenk hvor kjedelig og grått alt ville fortonet seg her på berget, hvis vi ikke hadde sånne fargeklatter, og hatobjekter. Jeg ville foreslå at vi utviklet mullhakonseptet, og eks produserte opp mullha-dildoer, mullha-kondomer ol, samt mullha-fotballer, mullha-ølflasker/bokser, og kanskje 1 gang i året, arrangerte "Mullha-leker"

 

Og jeg har ikke engang begynt å fantasere over hvilke andre muligheter som ligger der, men hvis jeg tyner underholdnings konseptet litt til, så ser jeg for meg reality og "oscar-mat" over en lav sko, eller en bøyd mullharygg, eller kanskje en gjennombanket vanlig norsk ynkrygg .. :

 

der ingen skulle tru at Mullha kunne bu

Jeg likte mullha dildo. Det kunne jeg tenkt meg og kjøpt til min kone. Skjegget kunne vært som en klitoris vibrator. Hva med dukker av mannen? Til glede for kvinner altså og de menn som tenner på kraftige hårete menn.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg for min del setter pris på vår kjære riksmullha, og bare tenk hvor kjedelig og grått alt ville fortonet seg her på berget, hvis vi ikke hadde sånne fargeklatter, og hatobjekter. Jeg ville foreslå at vi utviklet mullhakonseptet, og eks produserte opp mullha-dildoer, mullha-kondomer ol, samt mullha-fotballer, mullha-ølflasker/bokser, og kanskje 1 gang i året, arrangerte "Mullha-leker"

 

Og jeg har ikke engang begynt å fantasere over hvilke andre muligheter som ligger der, men hvis jeg tyner underholdnings konseptet litt til, så ser jeg for meg reality og "oscar-mat" over en lav sko, eller en bøyd mullharygg, eller kanskje en gjennombanket vanlig norsk ynkrygg .. :

 

der ingen skulle tru at Mullha kunne bu

Jeg likte mullha dildo.

 

Nei, du sier ikke det du .. :closedeyes:

 

 

Det kunne jeg tenkt meg og kjøpt til min kone.

 

Den kona som sier "hæ!?", eller den kona som sier "Bæææ!!"? :ph34r:

 

 

Skjegget kunne vært som en klitoris vibrator.

 

"mamma, er det sant at sauen er verdens dummeste dyr?" - "Jada, lammet mitt" ... :wee:

 

 

Hva med dukker av mannen?

 

Vis meg den som kan stoppe deg! :w00t:

 

 

Til glede for kvinner altså og de menn som tenner på kraftige hårete menn.

 

Drit i kjærringene!, de kan daske kråkene sine sammen i fred ..

 

Ekte menn tar ansvar, og litt pels eller ull kan vel ikke stoppe noe så fjongt vel .. Jeg sier nix! :omg: Eller for den del, røsk av han ulla, og grovskrubb mullhaen i 7 vann, og det som flyter opp i det sjuende vann, hiver man seg over mens man grynter som en ekte norsk premieråne - hurra for Gilde!! og nasjonen med

Lenke til kommentar

 

 

Jeg for min del setter pris på vår kjære riksmullha, og bare tenk hvor kjedelig og grått alt ville fortonet seg her på berget, hvis vi ikke hadde sånne fargeklatter, og hatobjekter. Jeg ville foreslå at vi utviklet mullhakonseptet, og eks produserte opp mullha-dildoer, mullha-kondomer ol, samt mullha-fotballer, mullha-ølflasker/bokser, og kanskje 1 gang i året, arrangerte "Mullha-leker"

 

Og jeg har ikke engang begynt å fantasere over hvilke andre muligheter som ligger der, men hvis jeg tyner underholdnings konseptet litt til, så ser jeg for meg reality og "oscar-mat" over en lav sko, eller en bøyd mullharygg, eller kanskje en gjennombanket vanlig norsk ynkrygg .. :

 

der ingen skulle tru at Mullha kunne bu

Jeg likte mullha dildo.

 

Nei, du sier ikke det du .. :closedeyes:

 

 

Det kunne jeg tenkt meg og kjøpt til min kone.

 

Den kona som sier "hæ!?", eller den kona som sier "Bæææ!!"? :ph34r:

 

 

Skjegget kunne vært som en klitoris vibrator.

 

"mamma, er det sant at sauen er verdens dummeste dyr?" - "Jada, lammet mitt" ... :wee:

 

 

Hva med dukker av mannen?

 

Vis meg den som kan stoppe deg! :w00t:

 

 

Til glede for kvinner altså og de menn som tenner på kraftige hårete menn.

 

Drit i kjærringene!, de kan daske kråkene sine sammen i fred ..

 

Ekte menn tar ansvar, og litt pels eller ull kan vel ikke stoppe noe så fjongt vel .. Jeg sier nix! :omg: Eller for den del, røsk av han ulla, og grovskrubb mullhaen i 7 vann, og det som flyter opp i det sjuende vann, hiver man seg over mens man grynter som en ekte norsk premieråne - hurra for Gilde!! og nasjonen med

 

Hva har du fått i deg i dag? Ikke noe galt, liker din humor. Men ikke så ofte du blomstrer slik.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Slapp av - Jeg lagde en avatar, under full kontroll her, og lot han spille litt, og da blir det sånne "blomster"

 

det handler bare om at riktige forutsetninger var til stede i nuet, og så skjedde det vanlige "fenomenet" vi mennesker gjør i ett sett (becoming)

 

Før, brukte jeg å lage sånne avatarer veldig ofte, men man går trett av konstruksjoner

 

I den tiden jeg brukte "PencilCase" var det mye surr og endel god galskap, men nå så unngår jeg den sporten - det harmonerer dårlig med treningen jeg fordyper meg i

 

:)

Lenke til kommentar

Slapp av - Jeg lagde en avatar, under full kontroll her, og lot han spille litt, og da blir det sånne "blomster"

 

det handler bare om at riktige forutsetninger var til stede i nuet, og så skjedde det vanlige "fenomenet" vi mennesker gjør i ett sett (becoming)

 

Før, brukte jeg å lage sånne avatarer veldig ofte, men man går trett av konstruksjoner

 

I den tiden jeg brukte "PencilCase" var det mye surr og endel god galskap, men nå så unngår jeg den sporten - det harmonerer dårlig med treningen jeg fordyper meg i

 

:)

Bare fint og kunne tulle litt. Selv om det er lite humor på dette forum. Folk er litt i overkant seriøse.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Slapp av - Jeg lagde en avatar, under full kontroll her, og lot han spille litt, og da blir det sånne "blomster"

 

det handler bare om at riktige forutsetninger var til stede i nuet, og så skjedde det vanlige "fenomenet" vi mennesker gjør i ett sett (becoming)

 

Før, brukte jeg å lage sånne avatarer veldig ofte, men man går trett av konstruksjoner

 

I den tiden jeg brukte "PencilCase" var det mye surr og endel god galskap, men nå så unngår jeg den sporten - det harmonerer dårlig med treningen jeg fordyper meg i

 

:)

Bare fint og kunne tulle litt. Selv om det er lite humor på dette forum. Folk er litt i overkant seriøse.

 

 

Mulig det var i overkant "useriøst" rundt den tiden man meldte seg på her inne, men det var mye moro og langt større bredde i uttrykkene, og mange ferier ble utdelt til deltakerne - jeg fikk mye ferie selv .. :cool:

Stadig var det grupper av folk som ble enige om å møtes irl, og senere blomstret det videre på forumet. Tror de fleste med fartstid nok, vil si at forumet var bedre/morsommere/karismatisk på den tiden.

Selv var jeg frivillig mannskap under ett "lan" som "HW" arrangerte ute på Fornebu, tror det var 2007 .. masse jobb, og masse flotte folk - gode tider :)

 

Antar det forsvant med så kalt "profesjonalisering" etter hvert, og the mojo was gone .. mange har nok forlatt åstedet, fordi man har bumpet innom endel av de "gamle gode" utenfor denne lekegrinden i etterkant av endringene

 

Alt passer godt inn i buddhistisk konsept "anicca", eller "impermanence" - man kan kose seg over at man var til stede da alle forutsetningene for akkurat den epoken skulle manifesteres i nuet, og så "døde" den, og kan aldri gjenskapes.

 

be well and happy

Lenke til kommentar

 

 

Slapp av - Jeg lagde en avatar, under full kontroll her, og lot han spille litt, og da blir det sånne "blomster"

 

det handler bare om at riktige forutsetninger var til stede i nuet, og så skjedde det vanlige "fenomenet" vi mennesker gjør i ett sett (becoming)

 

Før, brukte jeg å lage sånne avatarer veldig ofte, men man går trett av konstruksjoner

 

I den tiden jeg brukte "PencilCase" var det mye surr og endel god galskap, men nå så unngår jeg den sporten - det harmonerer dårlig med treningen jeg fordyper meg i

 

:)

Bare fint og kunne tulle litt. Selv om det er lite humor på dette forum. Folk er litt i overkant seriøse.

 

 

Mulig det var i overkant "useriøst" rundt den tiden man meldte seg på her inne, men det var mye moro og langt større bredde i uttrykkene, og mange ferier ble utdelt til deltakerne - jeg fikk mye ferie selv .. :cool:

Stadig var det grupper av folk som ble enige om å møtes irl, og senere blomstret det videre på forumet. Tror de fleste med fartstid nok, vil si at forumet var bedre/morsommere/karismatisk på den tiden.

Selv var jeg frivillig mannskap under ett "lan" som "HW" arrangerte ute på Fornebu, tror det var 2007 .. masse jobb, og masse flotte folk - gode tider :)

 

Antar det forsvant med så kalt "profesjonalisering" etter hvert, og the mojo was gone .. mange har nok forlatt åstedet, fordi man har bumpet innom endel av de "gamle gode" utenfor denne lekegrinden i etterkant av endringene

 

Alt passer godt inn i buddhistisk konsept "anicca", eller "impermanence" - man kan kose seg over at man var til stede da alle forutsetningene for akkurat den epoken skulle manifesteres i nuet, og så "døde" den, og kan aldri gjenskapes.

 

be well and happy

 

Jeg liker seriøse debatter, men et lite snev av humor bør man ha. Samt at man ikke blir fiender, selv om uenigheten er stor og orda skarpe. Jeg føler at enkelte her inne er litt i overkant hårsåre. Men jeg skal jo ærlig innrømme at jeg er ufin til tider, så det er muligens ikke så rart.

 

Jeg har lang fartstid fra AD og VGD, der er tonen skarp, men flere av oss fant også en god tone, tiltros for stor uenighet. Jeg tror nok mange ville blitt overrasket om vi møttes ute i den virkelige verden. Det kunne sikkert vært gøy, men også litt skummelt. Man er vel ikke akkurat slik man fremstiller seg selv på et forum som dette?

Lenke til kommentar

 

Norge burde sende Mullaen ut av landet. Norge kan ikke være et asylmottak for hele verden.

Uff da, hva med menneskerettighetene da. Tenk deg så grusomt om selveste Krekar henges offentlig i Irak, fra ei kran til stor jubel fra andre voksne mannfolk med skjegg. Synes heller vi skal ta inn langt fler av typen som Krekar jeg. Så for vi endelig slutt på alle disse ytringer og krenkelser. Jeg har vært på partikontoret til AP og lært dette forstår du. De er kloke de altså.

 

Så vi skal bli et asylmottak for ekstremister? Mullah Krekar burde bli sendt ut fra landet. Kan hende du mener anderledes, men jeg tolker kommentaren din som at du støttet Mullah Krekar. Er ikke synd på fyren i det hele tatt, etter alt det dr**** han har gjort. og nei jeg er ikke rasist.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

 

 

Norge burde sende Mullaen ut av landet. Norge kan ikke være et asylmottak for hele verden.

Uff da, hva med menneskerettighetene da. Tenk deg så grusomt om selveste Krekar henges offentlig i Irak, fra ei kran til stor jubel fra andre voksne mannfolk med skjegg. Synes heller vi skal ta inn langt fler av typen som Krekar jeg. Så for vi endelig slutt på alle disse ytringer og krenkelser. Jeg har vært på partikontoret til AP og lært dette forstår du. De er kloke de altså.

 

Så vi skal bli et asylmottak for ekstremister? Mullah Krekar burde bli sendt ut fra landet. Kan hende du mener anderledes, men jeg tolker kommentaren din som at du støttet Mullah Krekar. Er ikke synd på fyren i det hele tatt, etter alt det dr**** han har gjort. og nei jeg er ikke rasist.

 

Du har muligens, eller helt sikkert ikke lest hva jeg har skrevet om på dette forum. Selvsagt ønsker jeg Krekar ut. Jeg mener Norge skal bryte menneskerettighetene. Disse gamle avtalene burde oppdateres, det samme med loven. Alle innvandrere som bryter Norsk lov, eller som ikke oppfører seg som en gjest skal gjøre, mener jeg vi som nasjon kan kaste ut, uansett konsekvenser. Dette er selvsagt helt uakseptabelt for politisk korrekte å si eller mene. De vil jo heller ofre landet sitt for og forsvare menneskerettighetene vet du. Disse rettigheter har blitt som en gud for enkelte. Men problemet deres er, Norge bryter menneskerettighetene daglig. Men det bryr dem seg ikke om. Hvorfor, ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Norge er nok fortapt slik som vi blir styrt, over halvparten i stortinget er for EU, samtidig er det flere partier som ønsker mer innvandring en som ønsker mindre, de som ønsker mindre blir kalt rasistiske, samt populister. De som virkelig er rasistisk er sosialistene som ønsker å tvinge oss inn i multikulturen, samt erstatte oss etniske nordmenn med innvandrere/asylsøkere.

Lenke til kommentar

Norge burde sende Mullaen ut av landet. Norge kan ikke være et asylmottak for hele verden.

Spesielt ikke for Mullaer som har støttet terrorisme og i tilleg hatt kontakt med OsamaBin Laden. Lol seriøst men unnskyld; er disse politikerne litt trege? Er de klar over at han (Krekar) kan nå like godt gå rundt og rekrutere folk for å gjøre hvem-vet-hva? Men (hvet ikke hvem som er ansvarlig for hans frigjørelse men..) kan ikke han/hun politikeren skjønne at det blir hypokritisk å kjempe for demokrati og freedom of speech samtidig som Krekar får bo i Norge? Jeg synes det er rart, og kanskje, hvis Kim Jong Un også får lyst til asyl i Norge, at det bare er å stige på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...