Gå til innhold

To elever mener jeg blir mobbet på skolen


Anbefalte innlegg

Heisan :) Jeg går på rett sak. Det er to jenter i klassen min som mener jeg blir mobbet. Med ordet mobbet påstår de at jeg blir dytta osv. De sier at de syntes synd på meg. Jeg føler meg ikke mobbet i det heletatt. Jeg har gått i klasse med elevene mine i 9 og et halvt år. Klassen min er egentlig en fjasegjeng rett og slett spesielt guttene. Vi tuller både på skolen, i timen, hvor helst. Vi har hverandre. Med tull mener jeg vennetull. Jeg tuller mye med vennene mine selv. Det som irriterer meg er at når jeg tuller med de i klassen min/vennene mine ser ikke de to jentene som mener jeg blir mobbet det. Når de jeg tuller med tuller tilbake ser de det, og påstår altså at jeg blir mobbet. For meg er dette bullshit rett og slett, og jeg vil ikke at det skal gå rykter på meg om at jeg blir mobbet. Jeg stortrives på skolen, og livet mitt er strålende. Hadde det ikke vært tull hadde det nok ikke vært gøy. Livet skal ikke være seriøst hele tiden. Det er ikke bare meg de tuller med, de tuller med alle sammen. Når jeg f.eks. blir dyttet er det bare rolig dytt. Det har aldri gått så langt at vennene mine har skadet meg eller noe. Jeg er en person som er glad i mye tull, og ler av det minste.

 

Spørsmålet mitt er hva jeg skal gjøre. Jeg har prøvd å snakke med de to jentene, men neida de hører ikke etter. Og ta det opp med kontaktlæreren min er nok det siste jeg vil ettersom det antagelig vis kommer til å bly mye styr. Jeg kan prøve å ikke bry meg, men det er ikke så lett og gjøre det hvis det går rykter om at jeg blir mobbet. Jeg har også sagt til dem at jeg ikke vil at det skal gå rykter på skolen om det ettersom jeg stortrives der. De sier at det ikke skal gå rykter, men hva vet jeg?

 

På forhånd takk!

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I rettferdighetens navn skal det sies at mange mobbeoffere som skammer seg sier mye av det samme som du gjør her. Ønsket om å ha venner og å være med i gjengen er så stort at man finner seg i ydmykelse, mobbing og "kameratslig" erting som egentlig går langt over streken.

 

Jeg tror på at det du sier er sant, men jeg forstår likevel dine venninners bekymring. Veldig fint at de tar det de tror er et problem såpass seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...