Gå til innhold

CPU kjøler til Corsair Air 240


sveibuen

Anbefalte innlegg

Jeg har jo Air 240 samt H105.

 

Må bare si at dette bråker en del mer en R3 og Phanteks.

 

Men bråke jeg mener er at jeg legger merke til PCen nå, det gjor jeg ikke før.

 

Viftene på skjermkortet spinner seg opp til 1700RPM når jeg spiller BF4, samt du kan høre viftene på H105en etter å ha spilt noen timer i strekk.

 

 

Så alt i alt vil jeg gi terningkast 5, pga lite og litt uvant kabinett som ikke tar plass, minuset må være at skjermkortet ikke passer, da det blir for høyt.

Her burde Corsair lagd det 2 cm høyere, slik at skjermkortet på 14cm høyde passer.

Nå buler plexiglasset ganske godt. Håper det ikke skader skjermkort og pci-x sporet så mye.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har jo Air 240 samt H105.

 

Må bare si at dette bråker en del mer en R3 og Phanteks.

 

Men bråke jeg mener er at jeg legger merke til PCen nå, det gjor jeg ikke før.

 

Viftene på skjermkortet spinner seg opp til 1700RPM når jeg spiller BF4, samt du kan høre viftene på H105en etter å ha spilt noen timer i strekk.

 

 

Så alt i alt vil jeg gi terningkast 5, pga lite og litt uvant kabinett som ikke tar plass, minuset må være at skjermkortet ikke passer, da det blir for høyt.

Her burde Corsair lagd det 2 cm høyere, slik at skjermkortet på 14cm høyde passer.

Nå buler plexiglasset ganske godt. Håper det ikke skader skjermkort og pci-x sporet så mye.

Du kan delvis fixa detta genom sätta fönstret utanpå dörren. Visuellt lite styggare, men finare än med bulan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...