Spartacus12 Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe skrivemaskin. Har ingen peiling, så trenger litt hjelp. Kommer ikke til å bruke det ofte. Men jeg vil ha en skriver med wifi, kopiering og kan skrive med sort og farge. Noen linker dere kunne sende til meg? Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Trenger du kulehode og rettetast? https://www.komplett.no/hp-officejet-pro-8610-e-aio/819972 Det er nok blekkskriver du er ute etter. Jeg had denne, fungerer utmerket. Bruker ofte kopi og "scan til pdf" Får de billigere også, men har ikke prøvd dem. Stalltips, hold deg unna epson-skrivere. Jobba litt på service og druknet i de /RMA. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 Hvis du vet at du kommer til å bruke den lite så kjøp en hvor skrivehodene sitter i blekkpatronene. Patronene er litt dyrere men du sparer det inn igjen ved at du slipper å kaste hele printeren når dysene tetter seg. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Det er en multifunksjonskriver du er ut etter. Jeg har gode erfaringer med Canon sine pixma MX/MP skrivere de gir gode bilderesultater og du kan mate de med mye forskjellige papirformater, etc., fordelen er at disse skriverene renser dysene hver gang så de kan fint stå ubrukt et par måneder uten og ta skade. Kan også legge til at jo billigere skriver jo simplere er det, anbefaler og legge minimum en 1500/2000.- i skriver hvis du ønsker og ha en som fungerer over en lengre tid uten trøbbel og de er billigere i blekkforbruk. Endret 18. januar 2015 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå