Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ASUS Nexus 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den.....

Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei....

Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjøpte en saus nexus 7 32GB idag og fir å si det sånn et jeg extrent skuffa!!! Løpe tilbake til butikken å slå ned han som ga meg den.....

Problemet mitt er at jeg tok den ut av pakkbingen å prøvde å skru den på men nei ingen reaksjon. Prøvde å lade den og skjermen blinker en gang og ingenting skjer har prøvd å holde inn på knappen i 30 sec og ingenting skjer samt og holde inne volume up og Power button men nei....

Noen som kan få meg ut av denne frustrasjonen? Den er 5 timer gammel....

Kan hende det er noe feil med laderen eller systemet. Det høres ut som det er fabrikasjonsfeil, så du har full rett til å returne det og motta nytt produkt!

Skrevet

Hvor lenge har du ladet den? Det kan ta noe tid før den vil slå seg på første gangen du lader den. Hvis du ikke har gjort det allerede, forsøk å lade den i minst to timer, og se om den lar seg slå på da.

Skrevet

Fant det ut. Ladet den i 2 dager til jeg gikk lei. Skjedde ingenting så jeg tok laderen ut og inn hyppig mens jeg trykket igjen på knappen og vips var den igang :D ble glad :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...