Gå til innhold

Kan man angre etter sesjon 2?


TheCrayfish

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg antar at du sa at du var motivert til å gjennomføre førstegangstjeneste på sesjon 1 hvis i det hele tatt er mulig? Men nei du kan ikke angre deg. Eneste du kan gjøre er vel å si at du ikke er motivert når du stiller opp på sesjon 2 eller eventuelt på rekrutten. Men det er ikke garanti at du får slippe hvis du sier det.

Lenke til kommentar

Nå er det fortsatt en god stund til du blir innkalt til sesjon del 2, så du har fortsatt plenty med tid til å tenke. Men dersom du møter opp på sesjon del 2 og du får en innkalling til førstegangstjeneste der så har du ingen mulighet til å angre. Da må du ha en jævlig god grunn (medisinsk eller en vurdering av psykolog o.l) for å slippe. Mitt tips: Fullfør fgtj. Det blir et år du aldri kommer til å glemme og mange venner og opplevelser rikere ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du sa at du var motivert, og ikke har noen skavanker, blir du mest sannsynlig innkalt til del 2. Du kan jo velge å gjøre det dårlig på sesjon del 2, men jeg vil fraråde deg dette da det kan hende du faktisk ombestemmer det igjen etter noen år, og da er det for sent pga dårlige resultater.

 

Om du vil ta utdanning istedet for førstegangstjeneste, kan du fint søke om utsettelse, noe 90% av guttene i klassen min gjorde. Det betyr i teorien at du skal inn etter endt utdanning, men i praksis så blir det med at man slipper å tjenestegjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...