Gå til innhold

SNIKTITT: Dette kan bli en vinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende artikkel.

 

Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose...

 

Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble...

 

Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig.

Skrevet

Irriterende artikkel.

 

Det jeg tror alle vil vite er hvordan dette settet var i forhold til Oculus Rift. Var det halvparten så bra eller like bra, kan dette bli bedre. Skal vi kjøpe Oculus eller Razor... har Oculus fått konkurranse slik at de bør skru opp tempo med å få ferdig forbrukerversjonen sin og slutte og sose...

 

Eller fikk man teste det så lite at wow-effekten uteble...

 

Artiklen bør skrives slik at vi som er forbrukere og vurderer å kjøpe dette blir kloke på produktene og velger riktig.

 

Kan ikkje seie meg heilt enig. Det pga. begge produkta ikkje er komt ut i endeleg versjon, og er derfor alt for tidleg å synse om kva som er best.

 

Slike ting får ein heller ta når dei faktisk kjem ut med konsument versjonen.

  • Liker 4
Skrevet

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

  • Liker 3
Skrevet

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

 

Enig! At Razer(eller andre tilbehørs-produsenter) kaster seg på VR-bølgen er utelukkende positivt. Det tvinger frem åpne løsninger og APIer som dermed blir implementert i alle spill, istedet for at du må ha samsung software installert på pcen og ett spill som støtter den egne spesille softwaren. Razer: Dere er først. Få med CM, Logitech, Corsair, Roccat på å følge og forbedre standarden dere utvikler.

Skrevet

Det aller beste ved denne nyheten er at det nå er flere, og at det endelig blir ett kappløp om å faktisk få levert noe! Synd for OR som har rotet bort sin unike mulighet til å være først og best.

Gjest Slettet-RnjNn5NbHl
Skrevet

Det viktige her i mine øyne er ikke hodesettet, men OSVR. Hvis nok spillutviklere velger å gå for dette, skal vi ikke se bort fra at Oculus Rift også kommer til å støtte OSVR, noe som tvinger "alle" spillutviklere til å støtte OSVR.

 

Effekten blir forhåpentligvis at enkeltspill ikke låses til ett enkelt VR-sett, men kan spilles med alle de ulike merkene som kommer til å komme.

 

ja, har hørt at de selv skal gjøre sånn at de spillene som støtter OC automatisk støtter OSVR, men andre veien er det Oculus som må gjøre noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...