Gå til innhold

gjennomsnittslønn?


Bruker_123

Anbefalte innlegg

hva er gjennomsnittslønn for en norsk fotballspiller sånn ca.????

vet at det varierer kjempe mye fra lag til lag, men bare sånn ca, hvor mye de tjener i 1 uke, måned, år.

 

burde jeg satse på fotball er ikke akkurat den beste på lage blir gjerne telt som en av de dårligste.

(ikke det at jeg har dårlig selvtillit å kaller meg for en dårlig spiller men sier det bare..)

 

eller burde jeg satse på utdanning å bli ingeniør.

har lyst til å tjene sykt mye.

 

men hvis jeg blir forballspiller så tenker jeg det blir for mye fotball 24/7.

 

hva tenker dere fotball eller ingeniør ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Om du ikke er veldig god nå så er det null poeng å satse på fotball. Det er stor konkurranse med vanvittig få som lykkes, sats på skolen med fotball på si, noe annet enn det er mildt sagt idiotisk.

Lenke til kommentar

Om du ikke er veldig god nå så er det null poeng å satse på fotball. Det er stor konkurranse med vanvittig få som lykkes, sats på skolen med fotball på si, noe annet enn det er mildt sagt idiotisk.

 

Vet du hvor gammel TS er?

 

Mange slår faktisk igjennom i relativt høy alder så det er veldig forskjellig.

 

Sats på fotball fordi du liker å spille, ikke på grunn av penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har du nok misforstått veldig. Det året Sarpsborg 08 kom inn i Tippeligaen, var det vel fortsatt flere av lagets spillere som hadde deltidsjobber/andre jobber for å livnære seg. Dette gjelder nok også flere av de mindre klubbene. For å kunne leve et greit liv må du nok komme deg inn i toppklubbene, og deretter imponere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Om du ikke er veldig god nå så er det null poeng å satse på fotball. Det er stor konkurranse med vanvittig få som lykkes, sats på skolen med fotball på si, noe annet enn det er mildt sagt idiotisk.

 

Vet du hvor gammel TS er?

 

Mange slår faktisk igjennom i relativt høy alder så det er veldig forskjellig.

 

Sats på fotball fordi du liker å spille, ikke på grunn av penger.

 

Nei, men måten han spør så vil jeg anta 14-17. Om du er dårligst på laget når du er i den aldersgruppen er sjansen minimal for å slå gjennom som proff, og da satse alt på fotball står jeg fast på er ren idioti. Skole viktigst, fotball på siden.

Lenke til kommentar

Nei, men måten han spør så vil jeg anta 14-17. Om du er dårligst på laget når du er i den aldersgruppen er sjansen minimal for å slå gjennom som proff, og da satse alt på fotball står jeg fast på er ren idioti. Skole viktigst, fotball på siden.

 

 

Har han sagt han er dårligst på laget?

 

Å satse kun på fotball mener jeg uansett er idioti fordi sjansen er liten uansett... å konkludere uten å egentlig hvite noe er heller ikke smart.

 

For å si det på en annen måte... Per Ciljan Skjelbred hører jeg var laaaangt i fra noe talent i ung alder, mange som utvikler talentet sent mens noen har det fra de er barn.

 

Edit: Forveksler kanskje PCS med han der trenersønnen på RBK, husker ikke navnet i farten.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

Nei, men måten han spør så vil jeg anta 14-17. Om du er dårligst på laget når du er i den aldersgruppen er sjansen minimal for å slå gjennom som proff, og da satse alt på fotball står jeg fast på er ren idioti. Skole viktigst, fotball på siden.

 

 

Har han sagt han er dårligst på laget?

 

"burde jeg satse på fotball er ikke akkurat den beste på lage blir gjerne telt som en av de dårligste.

(ikke det at jeg har dårlig selvtillit å kaller meg for en dårlig spiller men sier det bare..)"

Lenke til kommentar

lurer på noe annet også gidder ikke å lage ny tråd.

 

jeg føler meg svimmel under treninga, hva skal jeg spise mer av jeg drikker nok venn tror jeg. men blir svimmel alikavell,

 

dette er grunnen til at jeg ikke alltid gir 100% på treninger.

Blir vel enklere om du skriver hva du spiser hele dagen, lage en liste (med ca klokkeslett).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...