Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det nokon annan som synst at det er kjedeleg på Lørdager og Søndager her på Hardware? Ein og annan posten på forumet som kjem som er av innteresse men det vi(Eg) mest venter på er alle artikklene til Hardware.no. Kjeder meg når det ikkje kjem noko nytt der.

Er dette vanleg eller er eg mentalt syk etter nyheter? :grine:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003

Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7.

 

Fornøyd nå? ;)

 

Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/

Lenke til kommentar
TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003

Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7.

 

Fornøyd nå? ;)

 

Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/

Tja. der var det jammen ein test. Er no veldig fornøgd med hardware.no men det blir likevel litt kjedeleg å sitte her i helgene.

 

Må vel innsjå at det bare er sånn. Det er no bra at vi har Forumet. Mykje bra der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...