Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003

Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7.

Fornøyd nå? ;)

Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/

TEST: Seagate Barracuda 7200.7 01/11-2003

Seagate har hatt stor suksess med sin Barracuda-serie. Versjon "IV" og "V" har blitt favorittene for alle som setter lavt støynivå foran ekstrem ytelse. Vi har tatt en titt på etterfølgeren, Barracuda 7200.7.

Fornøyd nå? ;)

Neida, jeg kunne selv tenkt meg å se flere HW-nyheter i helgene, ja faktisk mer HW nyheter generelt. Eller bare om IT/data generelt. Men så er det dem som klager over at da sklir HW:no ut... Bah :/

Tja. der var det jammen ein test. Er no veldig fornøgd med hardware.no men det blir likevel litt kjedeleg å sitte her i helgene.

Må vel innsjå at det bare er sånn. Det er no bra at vi har Forumet. Mykje bra der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...