Gå til innhold

filmrom av et av mine 2 soverom?


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle lage filmrom med sofa å sofabord av mitt soverom, og da lurer jeg på om en 55 tommers tv er nokk, når ikke rommet er så stort. Jeg har ikke råd til et tv som koster mer enn 8500 kr og det må være 4k kvalitet. Jeg har funnet et tv fra sibla fra LG som jeg ønsker meg. Dette koster noe med 7000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville heller investert i et bra produkt med nåtidens TV-format og heller kjøpt nytt når fremtidens tv format er allemannseie, og prisene deretter - og selv ville jeg gått for en HD-projektor, men det er meg. Les litt på testene til lyd og bilde på forskjellige TV'er og projektorer, det er mitt råd

Ok. Takk for tips.

Lenke til kommentar

Hva med å sikte litt annerledes? Jeg har 3,5m titteavstand i stua og en 55" HDTV, jeg kunne godt tenkt meg en 60" men for meg er det som tidligere nevnt ikke aktuelt å kjøpe 4K før prisene kommer ned og ikke minst at ytelsen kommer opp. Men, som jeg begynte, hva med å sikte litt lengre frem, kjøpe deg en brukt HDTV i rett størrelse og heller bruke litt penger på et godt surroundoppsett? Lydoppsettet går ikke ut på dato med det første, du får en grei TV til en grei pris, og kjøper du i alle fall forsterkern brukt kan du bygge ganske heftig for en rimelig penge. Alt i alt et godt fungerende mediarom til en fornuftig pris, og når du bytter ut HDTVen til en 4K så skifter du ut en TV som ikke har tapt seg mye i verdi, til fordel for et format som har rast ned i pris.

Lenke til kommentar

Ville heller investert i et bra produkt med nåtidens TV-format og heller kjøpt nytt når fremtidens tv format er allemannseie, og prisene deretter - og selv ville jeg gått for en HD-projektor, men det er meg. Les litt på testene til lyd og bilde på forskjellige TV'er og projektorer, det er mitt råd

Ok. Takk for tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...