Gå til innhold

Funnet chili himmelen :D


Anbefalte innlegg

Hvordan er kvaliteten på det krydderstativet? Ser litt billig ut, for ser ut som metallet er veldig tynt. Se f.eks i hjørnene, der toppen er satt ned på sidene. Står det stabilt? Roterer det jevnt? Altså at det ikke vakler eller roterer skjevt?

Er det huller i korkene på glassene?

 

Har enda frø jeg kjøpte fra england for mange år siden. Husker ikke hva de het, men prøvde å dyrke de en gang, men de daua, så flyttet jeg, så har ikke fått prøvd siden. Tror det var 1,2mill på scoville eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er kvaliteten på det krydderstativet? Ser litt billig ut, for ser ut som metallet er veldig tynt. Se f.eks i hjørnene, der toppen er satt ned på sidene. Står det stabilt? Roterer det jevnt? Altså at det ikke vakler eller roterer skjevt?

Er det huller i korkene på glassene?

 

Har enda frø jeg kjøpte fra england for mange år siden. Husker ikke hva de het, men prøvde å dyrke de en gang, men de daua, så flyttet jeg, så har ikke fått prøvd siden. Tror det var 1,2mill på scoville eller noe sånn.

 

De stativene var noe "billig drit". Helt skakke, og metallet var deformert flere steder, og de sto hverken stødig eller roterte fint rundt.

Har klaget, så de skal sende meg to nye stativ, så får vi se om det blir noe bedre. Noe av skadene på stativene kan handle om frakten, og at de bare var pakket inn i en tynn pappeske, uten noen som helst beskyttelse.

 

Men det var egentlig glassene jeg var ute etter, for har ikke greid å oppdrive slike her i Norge (finnes sikkert i en eller annen butikk, men ikke her i Larvik i alle fall) og glassene er egentlig perfekte om du kjøper pakker på 50g med krydder, for da passer det akkurat.

De har slike plastlokk med hull ja, men de kastet jeg, siden jeg ikke kom til å bruke dem. Lokkene får du skrudd skikkelig igjen, så alt i alt nokså fornøyd med dem.

 

Men nå måtte jeg plassere glassene på vifte hylla ved ovnen, og det ble ikke slik jeg hadde tenkt med de to stativene. Håper erstatningene er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...