Gå til innhold

Sensur av hw???


Anbefalte innlegg

Skriver litt i webshopguiden nå og da (ettersom jeg handler hos de forskjellige) Men, ingen av de innleggene jeg har skrevet vises på siden. Tipper at hw tar innleggene inn til vurdering før de legges ut. Er ikke dette litt mot poenget da? Ville ikke hw selv bestte hvordan forskjellige webshopper bli rangert? De kan legge ut de omtalene/terningkastene de finner for godt.

Dette må da vel svekke deres uavhengighet. For alt vi vet så er det disse gutta som eier PM data og på den måten sender dem til topps i guiden. (ikke det at jeg tror de gjøre det...)

Tar jeg feil eller er jeg bare paranoid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan forsikre deg om at de som har lagt inn karakterer på PM data IKKE har noe med firmaet å gjøre (men du tror meg vel ikke ?). Jeg vil derimot si at Hardware.no MÅ sortere meldingene som kommer inn. PM data fikk for noen dager siden en karakter 1 fra en som påstod han hadde vært kunde hos oss. Det har han aldri, så vi kontaktet Hardware.no for å få karakteren fjernet. Selvsagt må man ikke stole blindt på karakterene som kommer inn, men de kan gi en pekepinn.

 

Selv er jeg mest skeptisk til de som gir karakter 1.

Lenke til kommentar

For at webshoper skal kunne komme med tilbakemeldinger på erfaringer, samt at vi skal kunne sjekke om erfaringer er falske, blir erfaringer som mangler fullt navn, gyldig epost og tlfnummer slettet. Det samme gjelder erfaringer som ikke er saklig begrunnet. f.eks "webshop xxx er best fordi de er billig" blir ikke godtatt. Erfaringene skal gi andre lesere innblikk i hvordan de forskjellige webshopene er på godt og vondt.

Vi har slettet like mange gode erfaringer som dårlige fordi de ikke er begrunnet.

 

For oss spiller det ingen rolle hvilken webshop som har det beste snittet, men erfaringene skal dreie seg om en konkret opplevelse angående en webshop, samt være korrekt utfyllt for å komme online.

Erfaringer som dreier seg om handel i en butikk blir slettet ukritisk.

 

Håper dette oppklarte ting.

 

Vennlig Hilsen

Thor-Egil

Webshopseksjonen

Lenke til kommentar

Man ser jo raskt at PM data ligger en liten 100 lapp eller to over de billigste web-shopene på de fleste varene, noe de sikkert må for å overleve.

Jeg har ingen erfaring med Deres support, da jeg ikke har vært kunde der.

Jeg bare kikket over endel ting som jeg husker noen av prisene på fra andre shops.

Men jeg tviler på at de kan påvirke på noen annen måte enn gjennom fornøyde kunder :grin:

 

Kan jo bare se hvem som er kåret til årets/ kvartalets shop :grin:

 

Og sjekke prisguiden( selv om den virker vanskelig å holde oppdatert raskt nok)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...