Gå til innhold

Burde jeg droppe kosttilskudd?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en gutt på 18. År og veier 69 kg. Jeg har trent en stund hjemme og hatt et proteinrikt kosthold, men kjøpte med kosttilskudd bare for å prøve det ut, men er usikker på om jeg egentlig burde bruke det. Har treningsrom hjemme med en del maskiner osv, så jeg får trent nesten like godt som på et studio, men vet ikke om jeg burde ta kosttilskuddet?

 

Jeg vil øke muskelmasse og legge på meg vekt fordi jeg veier så lite, så da drikker jeg 4. Scoops med Mutant Mass. To før trening og to etter. Resten av dagen spiser jeg også veldig proteinrik mat som f.eks. Mye melk, egg, karbohydrater osv.

 

Burde jeg da droppe tilskuddet?

Denne pakken har jeg: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/mutant-mass-krea-bolic

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, når du allerede har kjøpt det er det ikke noe i veien for å bruke det opp.

Men etter det så har du strengt tatt ikke behov siden man får dekt opp proteinbehovet gjennom kosten ellers. Med mindre du spiser særs lite.

Har en ganske hektisk hverdag som ikke støtter mine mat behov ja, glemte å nevne dette.. Får liksom bare i meg frokost, lunsj og middag på en vanlig hverdag.

Lenke til kommentar

Om du vil opp i vekt må må du jo ha et kalorioverskudd.

 

Ifjor veide jeg 70 kg, det siste året har jeg trent endel, spist Frokost, lunsj, middag å kveldsmat/snacks.

I tillegg til det har jeg tatt gainer sånn røflig 1 gang daglig.

 

Nå 01.01.15 veier jeg mellom 78-81 kg.

Jeg er ikke tjukk, men man må regne med at man legger på seg mer fett om man ønsker en rask vektøkning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...