Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guttetur til Amsterdam


Anbefalte innlegg

Gutten jeg er med nå har dratt på guttetur til amsterdam. Vet jo godt hva denne byen kan by på ... Jeg har egentlig ikke vært noe nervøs for han skal dra dit. Går veldig bra med oss, men likevel har jeg en uggen følelse inni meg. Har ikke delt noen av tankene mine om turen i det hele tatt til han, føler jeg ikke har hatt noe grunn til bekymring. Men istad skrev han at det var en hard natt og våknet opp i en annen leilighet, han spurte hva jeg gjorde. Skrev hyggelig tilbake. Men inni meg har jeg alle slags bilder i hodet. Syntes det er dumt av han å skrive slik med mindre han vil gjøre meg urolig liksom. Han har enda ikke svart meg da. Noen tanker? Noen ærlige erfaringer med amsterdam.

 

Anonymous poster hash: 65bc8...91c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amsterdam er jo en bra festby i seg selv (og enkel å komme til), men det er jo opplagt at hasj og horer er de to store trekkplastrene.

 

Nå er det selvsagt endel gutter som nøyer seg med å titte på horene, men når rusen øker så senkes terskelen og alle vet at eventuelle kjærester hjemme i Norge ikke vil finne ut hva som eventuelt skjedde.

 

Ingen gutter drar på tur til Amsterdam for å se Anne Franks dagbok.

Endret av EternalSunshine
Lenke til kommentar

Vært i amsterdam 4 ganger, samtlige turer har medført turer til red light district, ingen av gangene har jeg kjøpt noen ting som helst der. Men jeg må innrømme at første gang jeg dro dit ble jeg sjokkert over hvor pene jentene var. Hadde ikke forventet noe slikt i det hele tatt, vi snakker picture perfect glamourmodeller over alt! Selvfølgelig er ikke alle like pene men på de mest populære gatene er jentene helt utrolig vakre. Ingen mann går dit uten å bli fristet rent fysisk i alle fall.

 

Hvorfor kjøpte ikke jeg noe? fordi jeg foretrekker å møte jenter på vanlig vis...

 

men var veldig bra party i red light, alle de bra utestedene er der så at noen går på en smell etter å ha vært på byen tror jeg ikke er uvanlig..... man er rundt de damene hver kveld når man er ute...

Lenke til kommentar

Har bodd i området et halvt års tid og da ble det jo litt røyking også, men langt fra hver gang vi var der. Amsterdam er en fantastisk flott by i seg selv og utelivet er uovertruffent. Jeg ble ikke spesielt fristet av de prostituerte, selv om det kilte litt i buksa. Det ble imidlertid en kompis av meg, men han heller gjorde ikke noe. På den tida var vi nokså unge og uskyldige, jeg har vært med en prostituert én gang siden, noe som overhodet ikke frister til gjentakelse. Det er ikke noe jeg er stolt av og strider mot alt jeg står for som mann og menneske i dag. Den gangen gjorde jeg det fordi jeg hadde en tanke om at «alt skal prøves». Personlig ville jeg aldri ha kjøpt en prostituert, om jeg var i et forhold, det ville vært utenkelig selv på den tida da jeg prøvde. Hva din kjæreste kan finne på og ikke, er nok du den beste til å vurdere.



Anonymous poster hash: cc34a...6c6
Lenke til kommentar

vi (jeg og kompis) var der i sommer.

Ingen av oss kjøpte sex, det blir bare feil.

 

Men vi gikk på "live sex show", dvs vi så på folk som hadde sex på en scene forran oss + stripping.

 

Det var morsomt, og kunne godt gjort det om igjen. Ellers var det sykt varmt og deilig da vi var der med cvannvittig mye folk i gatene og ett veldig levende uteliv. Kom sikkert av at det var hetebølge også.

 

 

Ellers synes jeg byen hadde lite å by på: trange rælete gater, skeive stygge hus/ boligstrøk og disse elve-kanalene, med søppel i vannet...

 

Oppskrytt by sånn generellt!

 

Til TS: iokke bekymre deg for mye. De fleste bekymringer er bortkastede!!!

Hvis kjæresten din har gått til det skrittet å kjøpe sex, er han i mine og mange andres øyne en skade, og det tror jeg du kommer til å skjønne om han har gjort eller ikke.

Og like greit å finne ut alt nå om fyren er skada enn om 5år ?

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Jeg og typen var i Amsterdam i sommer. Gikk bare gjennom red lights district på dagtid og da var det ei som så ut som hun kjedet seg i et vindu. Har hørt at det er ganske kleint å gå gjennom der om kvelden... Jeg kan ikke forstå at det skal friste å kjøpe noe der, men det er nok noe helt annet for de som gjør det (opplagt).

 

Dere er sammen og det er viktig med tillit. Dersom han kjøper noe der, så bryter han tilliten mellom dere. Det at han har hatt en hard natt kan bety at han ble skikkelig full og vandret gatelangs, trenger ikke å bety at han kjøpte seg noe. Jeg må si meg enig med Zarac over her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...