Gå til innhold

Ny mobil, vurderer LG G3 eller lignende.


JonnyHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vipper mellom denne og note 4. Frister utrolig med denne må jeg innrømme.

Hvis pengene ikke er særlig dilemma, så hadde jeg kjøpt Note 4 selv av de to. Da på grunn av kameraet og batteriet spesielt, men også grunnet noen andre ting (som skjermen) som gjør telefonen svært god.

 

Men, jeg er ikke helt der- det blir noen lapper mer enn jeg ville bruke. Jeg er spent på hva Sony og LG viser oss ca. første kvartal 2015 så derfor slår jeg meg nok til ro med versjonen av G3 jeg kjøpte for nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man ser bort fra kameraet. Ville Nexus 5 være et godt valg tro? Liker str. og utseende på denne. Blir litt frem og tilbake her, men lufter tankene litt på hva som er nødvendig, praktisk og deretter unødvendig, men moro :-)

Vurderte faktisk den jeg også. Sikkert herlig med 5.0 (og spesielt når 5.1 eller hva den nå enn blir som fikser en del av batteriproblemene med Lollipopp blir sluppet) og stock- den ser jeg. Batteritiden er nokså gjennomsnittlig av hva jeg har sett, men til den prisen etc? Se ikke bort i fra at den er et godt kjøp den dag i dag.

Lenke til kommentar

 

Hvis man ser bort fra kameraet. Ville Nexus 5 være et godt valg tro? Liker str. og utseende på denne. Blir litt frem og tilbake her, men lufter tankene litt på hva som er nødvendig, praktisk og deretter unødvendig, men moro :-)

Vurderte faktisk den jeg også. Sikkert herlig med 5.0 (og spesielt når 5.1 eller hva den nå enn blir som fikser en del av batteriproblemene med Lollipopp blir sluppet) og stock- den ser jeg. Batteritiden er nokså gjennomsnittlig av hva jeg har sett, men til den prisen etc? Se ikke bort i fra at den er et godt kjøp den dag i dag.

 

 

Da ble det Nexus 5 på meg i denne omgang. Kunne ikke ta meg råd til noe dyrere nå. Håper det blir bra likevel. Takk til deg for mye god og informativ lesning :-) Kommer til å følge dine innlegg i interessante tråder fremover. Ha en riktig god jul :xmas:

Endret av JonnyHZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...