Spole Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Eg har fått problemer med at pc`en min skruer seg av etter eg har koblet meg til bredbånd via kabelmodem. Eg får opp meldinga "Systemet avsluttes, lagre alt arbeid..osv Avsluttet av NT MYNDIGHET-SYSTEM Avsluttet på grunn av at remote procedure call avsluttet unormalt.  Denne meldinga teller ned 1min før den restarter maskinen. Har prøvd å finne ut av det, men kommer ikke lenger.. Noen som kan hjelpe meg..?
Ghostrider Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Virus. Sjekk Symantec sine sider, installer patch for MS Blaster og scan maskinen din etterpå, evt. fra dos-modus.
echo221 Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 Eg har fått problemer med at pc`en min skruer seg av etter eg har koblet meg til bredbånd via kabelmodem. Eg får opp meldinga "Systemet avsluttes, lagre alt arbeid..osv Avsluttet av NT MYNDIGHET-SYSTEM Avsluttet på grunn av at remote procedure call avsluttet unormalt.  Denne meldinga teller ned 1min før den restarter maskinen. Har prøvd å finne ut av det, men kommer ikke lenger.. Noen som kan hjelpe meg..? Sjekk den fine artikkelen min: http://www.home.no/echo221
MR_T Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 yep stemmer bra det, virus. du er i godt selskap minimum 10 mill pc'r verden over har fått det viruset.  løsningen overfor stemmer bra den  MR_T
osse-mon waits for alice Skrevet 31. oktober 2003 Skrevet 31. oktober 2003 MS Blaster worm'en.. .LAst ned fixblast.exe fra sidene til symantec...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå