Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Hvordan gå fram?


Anbefalte innlegg

Hei Diskusjon,

 

Jeg har over lengre tid vært forelsket i én kollega av meg som jeg kommer godt overens med. Vi samarbeider mye sammen i jobbsammenheng og prater selvfølgelig mye sammen, jobb og fritid.

 

Jeg har prøvd å gi noen "hint" i form av den kommunikasjonen vi har hatt og de tilbakemeldingen jeg gir til henne. For.eks igjennom SMS.

 

Men jeg er veldig usikker på om henne tar hintet eller vise interesse. Vanskelig å si per dags. dato. Samtidig fikk jeg vite at kollegaen min driver å utveksler SMS med en annen.

 

Ikke ofte jeg kommer over en slik jente som treffer alle mine kriterier.

 

Derfor er jeg veldig usikker på hvordan jeg bør gå fram?

 

 

Takker for alle innspill, forslag og idéer

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent til hun prøver seg på deg. Da kan du være helt sikker.

Nei, nei og absolutt nei. Dette er så beta som du får det, og med denne taktikken kan du lett gå glipp av drømmedama. Tradisjonelt sett foretrekker samfunnet at menn skal være de som tar det åpenbare steget fra vennskap til romanse, og gutta er for dårlige til å tåle avslag. I say go for it, spør om hun blir med ut på kaffe, si at du liker henne og om det ikke går slik du tenker deg så er det ikke verdens undergang. Blir ikke flaut om hun sier nei, med mindre du gjør det flaut. Lykke til!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Vent til hun prøver seg på deg. Da kan du være helt sikker.

Nei, nei og absolutt nei. Dette er så beta som du får det, og med denne taktikken kan du lett gå glipp av drømmedama. Tradisjonelt sett foretrekker samfunnet at menn skal være de som tar det åpenbare steget fra vennskap til romanse, og gutta er for dårlige til å tåle avslag. I say go for it, spør om hun blir med ut på kaffe, si at du liker henne og om det ikke går slik du tenker deg så er det ikke verdens undergang. Blir ikke flaut om hun sier nei, med mindre du gjør det flaut. Lykke til!

 

 

 

Han vil være sikker på at det ikke blir flaut etterpå, vel eneste måten å være sikker på det på er at han får noen hint fra hun først før han prøver seg. Hvis han prøver seg og hun merker det kan det fort bli flaut om hun ikke har lyst. STOL PÅ MEG!

 

Lite kult å jobbe med en kollega du har prøvd deg på, for min del endte det med bytte av arbeidsplass.

Lenke til kommentar

 

Han vil være sikker på at det ikke blir flaut etterpå, vel eneste måten å være sikker på det på er at han får noen hint fra hun først før han prøver seg. Hvis han prøver seg og hun merker det kan det fort bli flaut om hun ikke har lyst. STOL PÅ MEG!

 

Lite kult å jobbe med en kollega du har prøvd deg på, for min del endte det med bytte av arbeidsplass.

 

Stemmer, leste ikke oppfølgende innlegg fra OP. Da blir fort det fort å gjøre som du sier; vente på at hun skal prøve seg. Kan eventuelt være greit å prøve å eskalere om noe flørt oppstår.

 

Haha, kan jeg se for meg! Hvis hun virkelig er drømmedama så er det kanskje verdt det likevel å prøve seg for så å bytte jobb om det går dundass? Å gå rundt ei dame som du er forelska i og aldri kan få er tortur for sjela og bør unngås!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste er vel kanskje bare å glemme hele greia, iallefall som situasjonen er nå. Finnes jo strengt tatt flere jenter der ute.

 

For ikke å snakke om menn. Merker jeg blir mer og mer misunnelig på homofile og alle kvalitetene et slikt forhold kan ha. Om du skulle møte veggen med damene kan du jo vurdere et lagbytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...