Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Gråspurv i profil ... . Bildet er fjernet.
Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 De kjenner deg nok nå og vet at du ikke er farlig så da sitter de stille i motsetning til mine balkongbesøkende. Først et lite kutt til høyre og så et nede så skal du kunne få greina rent ut på nedre ramme med litt luft til hjørne uten å klippe neglene på'n - nei på'a for dette er visst en dame. Fokuset kan vel ikke bli bedre og sitter spesielt godt på øyet. Blank og fin er'a og ikke sløret blikk som sidensvansen som lett sovner etter å ha blitt full og søvnig av for mye gjæra bær. Roar 1
Ragnar Skj Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Beundrer dine fuglebilder, de fortjener anerkjennelse, denne gang med denne korte kommentar. Mvh Ragnar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 De kjenner deg nok nå og vet at du ikke er farlig så da sitter de stille i motsetning til mine balkongbesøkende. Først et lite kutt til høyre og så et nede så skal du kunne få greina rent ut på nedre ramme med litt luft til hjørne uten å klippe neglene på'n - nei på'a for dette er visst en dame. Fokuset kan vel ikke bli bedre og sitter spesielt godt på øyet. Blank og fin er'a og ikke sløret blikk som sidensvansen som lett sovner etter å ha blitt full og søvnig av for mye gjæra bær. Roar Hei, Roar. Jeg må virkelig "ta av meg hatten" for din vurderingsevne når det gjelder komposisjon / perspektiv / utsnitt, - det gjør det mulig for noen av oss andre å lære noe, så nok en gang, - tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert.
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Beundrer dine fuglebilder, de fortjener anerkjennelse, denne gang med denne korte kommentar. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk, - det var hyggelig skrevet ! Vennlig hilsen Albert.
Torhild Jansen Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Nydelig, skarpt bilde av en nydelig modell
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Nydelig, skarpt bilde av en nydelig modell Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert.
smort1 Skrevet 4. desember 2014 Skrevet 4. desember 2014 Godt eksponert! Skarpt som bare det! Ja, dette var "berre lækkert!"
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Skrevet 4. desember 2014 Godt eksponert! Skarpt som bare det! Ja, dette var "berre lækkert!" Hei, smort1. Takker hjerteligst for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert.
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. desember 2014 Skrevet 5. desember 2014 Flott den med skarp og fin bakgrunn Albert.
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Skrevet 5. desember 2014 Flott den med skarp og fin bakgrunn Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert.
Anbefalte innlegg