Gå til innhold

ANMELDELSE: Super Smash Bros. for Wii U


Anbefalte innlegg

 

 

Å gi dette spillet 7/10 må jeg si er latterlig, og å si "det har alltid vært en gjennomgående problem at denne spillserien strengt tatt er litt kjedelig å spille når man er alene." tror jeg må være noe av det dummeste jeg har hørt. Det er så mye å gjøre, så mye å samle, så mange utfortdringer å fullføre i dette spillet at hvis du hadde faktisk satt deg ned for å spille det som et hvilket som helst annet spill (Hvor man setter seg ned og prøver å "runde" det) så hadde du hatt å gjøre i ukesvis.

 

I tillegg har dere har gitt PlayStation All-Stars Battle Royale samme karakter, når det er waaay out of smash's league. Forstå det den som kan.

Enig. Jeg ville gitt dette spillet 2/10. Dønn kjedelig :)

Sony troll alert. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Å gi dette spillet 7/10 må jeg si er latterlig, og å si "det har alltid vært en gjennomgående problem at denne spillserien strengt tatt er litt kjedelig å spille når man er alene." tror jeg må være noe av det dummeste jeg har hørt. Det er så mye å gjøre, så mye å samle, så mange utfortdringer å fullføre i dette spillet at hvis du hadde faktisk satt deg ned for å spille det som et hvilket som helst annet spill (Hvor man setter seg ned og prøver å "runde" det) så hadde du hatt å gjøre i ukesvis.

 

I tillegg har dere har gitt PlayStation All-Stars Battle Royale samme karakter, når det er waaay out of smash's league. Forstå det den som kan.

Jeg har PS All-Stars på PS3 og det er langt dårligere enn dette. PS spillet har lite unlocks, lite spill modus og i grunn ganske så slank på innhold. PS all-Stars er også stivt, og mangler polering.

 

Allikevel fikk det samme score?

Lenke til kommentar

Det ser ut til at de fleste andre norske spillmedier mener dette er årets beste spill. Merkelig hvor streng denne anmelderen er i forhold til resten av gamer.no

 

Super Smash er hans beste karakter det siste halve året. Så 7/10 er kanskje ikke så verst allikevel?

 

Jeg synes vi skal respektere at anmelder har egne meninger. En anmeldelse mister sin betydning dersom anmelder skulle være bundet av hva andre anmeldere har ment om spillet. Hvis så var tilfelle kunne jo bare Gamer.no henvist til f.eks. IGN fremfor å anmelde egne spill.

 

Når det er sagt synes jeg anmelder må forholde seg innenfor en objektiv ramme ved en anmeldelse. Han skal ikke legge avgjørende vekt på noe som tilsynelatende bare han selv mener har betydning. I dette tilfellet synes jeg han har gjort nettopp dette. Dette fremgår jo av resonnementet i artikkelen: Han synes å vektlegge at et partyspill ikke er så artig å spille alene. Det virker for meg som at dette momentet er tillagt altfor mye vekt ved sluttvurderingen.

 

Uansett er dette kun en anmeldelse. Verden vil gå videre.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"Vi har ikke lykkes i å ta egne skjermbilder fra Wii U. Skjermbildene i artikkelen er levert av Nintendo, og er representative for den faktiske opplevelsen."

 

Eh. Er du sikker på at du har spilt spillet? En slik generisk uttalelse når dere utelukkende velger screenshots fra foto-mode / meny virker veldig snodig.

 

Synes kanskje også det er litt svakt at ikke Gamer har utstyr klart for screenshots fra WiiU enda. Konsollen har tross alt vært uten en stund nå.

 

Anmeldelsen faller ellers på sin egen urimelighet, så det som er sagt om den tidligere holder ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...