Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatiseksamen i nynorsk


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg hadde nettopp privatisteksamen i nynorsk og føler at den ikke gikk så bra fordi jeg ikke rakk å bli ferdig med alt. Jeg startet først på kortteksten, men siden jeg brukte veldig lang tid på oppgaven så hoppet jeg videre på langteksten i stedet for å rekke å bli ferdig med den. Jeg ble heldigvis ferdig med den, men jeg rakk ikke å skrive kortteksten, gå i gjennom oppgaven for å rette den og det ene avsnittet var i Cambria og ikke Times New Roman. Jeg bekymrer meg for å få stryk på oppgaven igjen fordi jeg har planer etter jul som krever støtte fra Lånekassen og det får jeg ikke hvis jeg ikke har vitnemål... :( Har noen erfaring med privatisteksamen og hvor mye kortteksten teller? Tror dere at jeg vil få stryk på oppgaven?

Endret av Frida1234567
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Jeg hadde nettopp privatisteksamen i nynorsk og føler at den ikke gikk så bra fordi jeg ikke rakk å bli ferdig med alt. Jeg startet først på kortteksten, men siden jeg brukte veldig lang tid på oppgaven så hoppet jeg videre på langteksten i stedet for å rekke å bli ferdig med den. Jeg ble heldigvis ferdig med den, men jeg rakk ikke å skrive kortteksten, gå i gjennom oppgaven for å rette den og det ene avsnittet var i Cambria og ikke Times New Roman. Jeg bekymrer meg for å få stryk på oppgaven igjen fordi jeg har planer etter jul som krever støtte fra Lånekassen og det får jeg ikke hvis jeg ikke har vitnemål... :( Har noen erfaring med privatisteksamen og hvor mye kortteksten teller? Tror dere at jeg vil få stryk på oppgaven?

Jeg er en elev, og på ingen måte til å stole på 100%, men kan si hva jeg har hørt. Lærerne mine sier ihvertfall at langsvarsoppgaven teller mest. Dersom denne er skrevet greit på nynorsk, vil jeg tro at du klarer å stå ihvertfall. Likevel er det litt sykt hvor mye de vektlegger formelle krav om innføring...:(

Lenke til kommentar

 

Hei :)

 

Jeg hadde nettopp privatisteksamen i nynorsk og føler at den ikke gikk så bra fordi jeg ikke rakk å bli ferdig med alt. Jeg startet først på kortteksten, men siden jeg brukte veldig lang tid på oppgaven så hoppet jeg videre på langteksten i stedet for å rekke å bli ferdig med den. Jeg ble heldigvis ferdig med den, men jeg rakk ikke å skrive kortteksten, gå i gjennom oppgaven for å rette den og det ene avsnittet var i Cambria og ikke Times New Roman. Jeg bekymrer meg for å få stryk på oppgaven igjen fordi jeg har planer etter jul som krever støtte fra Lånekassen og det får jeg ikke hvis jeg ikke har vitnemål... :( Har noen erfaring med privatisteksamen og hvor mye kortteksten teller? Tror dere at jeg vil få stryk på oppgaven?

Jeg er en elev, og på ingen måte til å stole på 100%, men kan si hva jeg har hørt. Lærerne mine sier ihvertfall at langsvarsoppgaven teller mest. Dersom denne er skrevet greit på nynorsk, vil jeg tro at du klarer å stå ihvertfall. Likevel er det litt sykt hvor mye de vektlegger formelle krav om innføring... :(

 

Okei. Det er bra at jeg rakk å bli ferdig med langsvarsoppgaven i hvertfall :) Jeg synes at den gikk sånn passe greit og håper at jeg står på den. Slik at jeg kan få støtte fra Lånekassen dette semesteret og studert videre. Så kan jeg alltids ta det opp eksamen til sommeren igjen om jeg får en veldig dårlig karakter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...