Gå til innhold

[Løst] Mini Gamer 9000kr. Ser dette bra ut? (trenger svar/tips fort pga black friday)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke siden det er kantene på viften som treffer skjermkortet, de er like uavhengig om viften blåser ut eller inn mot kjøleblokken. Eneste løsningen som gikk hos meg var å snu hele blokken.

 

EDIT: Problemet er med andre ord ikke plassen i kabinettet, men plassen på hovedkortet mitt, siden CPU'en er så nærme skjermkortet. Mulig det er bedre plass på hovedkortet du har valgt, får nesten sjekke før jeg uttaler meg noe mer. :)

 

EDIT2: Ser ut til å funke på det hovedkortet der ja. Bare å kjøpe. :) På mitt hovedkort er CPU'en mye nærmere skjermkortet. (MSI Z97i Gaming AC).

Endret av Stor Oddnoga
Lenke til kommentar

Hjelper ikke siden det er kantene på viften som treffer skjermkortet, de er like uavhengig om viften blåser ut eller inn mot kjøleblokken. Eneste løsningen som gikk hos meg var å snu hele blokken.

 

EDIT: Problemet er med andre ord ikke plassen i kabinettet, men plassen på hovedkortet mitt, siden CPU'en er så nærme skjermkortet. Mulig det er bedre plass på hovedkortet du har valgt, får nesten sjekke før jeg uttaler meg noe mer. :)

 

EDIT2: Ser ut til å funke på det hovedkortet der ja. Bare å kjøpe. :) På mitt hovedkort er CPU'en mye nærmere skjermkortet. (MSI Z97i Gaming AC).

Kjøpt :) da er det bare å vente

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...