Gå til innhold

Dette er våre favorittilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NVIDIA Shield Tablet MED kontroller ligger til 3199,- på Komplett. Vanlig pris for 32GB UTEN kontroller er 3199,-. Var dum og kjøpte 32GB forrige uke jeg :/

Skrevet

NVIDIA Shield Tablet MED kontroller ligger til 3199,- på Komplett. Vanlig pris for 32GB UTEN kontroller er 3199,-. Var dum og kjøpte 32GB forrige uke jeg :/

Du har 45 dagers åpent kjøp hos komplett og 14 dager hos alle de andre. Dersom du gidder har du en gratis kontroll i vente

Skrevet

Var du som meg og fant masse dill dall, men ikke det du egentlig var på leting etter?

-Ikke fortvil. Jeg har to strøkne iPhones til salgs. 4S begge to, velg mellom 16 eller 64GB

Skrevet

Finner ikkje den momentum til 1600kr, ser bare en modell til 1499 og den har apple store til 1290. Desverre ikkje den sennheiser modellen som eg var ute etter for gave til min kjære,

Skrevet

Finner ikkje den momentum til 1600kr, ser bare en modell til 1499 og den har apple store til 1290. Desverre ikkje den sennheiser modellen som eg var ute etter for gave til min kjære,

Du måtte legge den i handlekurven, så fikk du 30 % rabatt med BF-koden deres. Fullpris var 2300 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...