Merdis Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Befinner meg nå i USA og kom i dag over en Xbox one med to spill til en meget billig penge. Spørsmålet mitt er: kan jeg bruke xboxen og spillene i Norge ? Og kan jeg bruke eventuelle spill kjøpt i Norge på den samme konsollen ? Er det noen form for regionsperre på dette ? Håper på hurtig svar
LMH1 Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 http://www.kotaku.com.au/2013/06/in-case-you-didnt-notice-the-xbox-one-is-now-region-free/ Men vær ops på muligens spill kjøpt på Xbox live kan ha relgion sperre. Det er vel ikke så enkelt å bruke VPN av det jeg vet på konsoller. Enklere er det nok å sette opp ruteren med VPN.
Merdis Skrevet 27. november 2014 Forfatter Skrevet 27. november 2014 Wow, det høres jo bra ut !Klarte ikke å lese det i artikkelen, men gjelder dette også spill kjøpt i utlandet ? Altså at spill kjøpt i USA kan brukes i Norge ? Takk for svar
Vertical^ Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Du vil trenge en europeisk strømforsyning. Kjøpte også min One i USA, og kom hjem med en ameriansk strømforsyning som ikke tok mer en 110 volt.
Windoge Skrevet 27. november 2014 Skrevet 27. november 2014 Wow, det høres jo bra ut ! Klarte ikke å lese det i artikkelen, men gjelder dette også spill kjøpt i utlandet ? Altså at spill kjøpt i USA kan brukes i Norge ? Takk for svar Ja, det er ingen sperringer på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå