Gå til innhold

[Løst] Skadet iPhone 6- reparasjon eller ny tlf?


gulebøy

Anbefalte innlegg

La lommeboka som inneholdt en 1-ukes gammel iPhone 6 på taket av bilen, og presterte å kjøre avgårde. Falt selvfølgelig av i 60-sona. Telefonen har blitt lettere bøyd, hele dekselet bak er bulkete, og kameralinsa er knust. I tillegg er skjermen foran noe gåen, den har fått noen hvite "vannmerker" eller hva jeg skal kalle det. Ikke knust i det hele tatt. Ser ut til at alt fungerer på den, bortsett fra kameralinsa som er knust, men jeg tror hjernen på mobilen fungerer. Hvor mye tror dere noe slikt vil koste å få reparert? Hvem har best priser på slikt? Og blir det så mye at det ikke er noe poeng i å få den reparert?

 

:hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Eplehuset tar 2999 for en erstatningsenhet på iPhone 6 (knust o.l.). Da får du en helt ny iPhone (noe av innmaten kan være brukt) med reklamasjonsrett fram til kjøpedatoen på kvitteringa di har gått 5 år (med mindre den er bedriftskjøpt).

 

Med tanke på skadene telefonen er utsatt for, så ville jeg gått for dette. Da slipper du bekymringer for senskader og vet at du kan reklamere dersom det skulle bli andre feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...