Gå til innhold

Xbox One - meny-setup


Bytemare

Anbefalte innlegg

Hola!

 

En ting jeg har lurt på en god stund, er at når jeg ser andres hovedoppsett på Xbox One, altså "hoved menyen" så er den ikke helt like min.

 

Feks dette bildet her:

http://gyazo.com/478893d57b6aeebe1454ce11831cbe0b

 

På venstre side ser man Gamertag, Gamer score, meldinger, og venner online... (dette bildet er bare tatt random fra noen ukjente)

 

Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg skal få til å lagt til den samme boxen, på venstre siden med den informasjonen. Hos meg er den forsåvidt lik, bortsett fra den venstre boxen med info om gamger tag, score, meldinger osv...

 

 

Har dere dette oppsettet, eller er det ikke mulig lengre siden jeg ikke får det til ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg savner å kunne se gamerscore, antall meldinger i innboksen og en bedre liste over antall venner som er pålogget. Hva med en liste hvor hver forekomst er på én linje med gamertag og hva vedkommende gjør. Nå er det en stor boks som rullerer mellom de som er online, det er lite oversiktlig når f.eks. 8 er online.

 

Men som det sies over her, den nye menyen er bedre enn den forrige selv om den fortsatt har forbedringspotensialet. Men nå er det vel delte meninger om dette også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...