annana Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Jeg bruker hovedsaklig teorier, modeller og begreper som står i læreboka mi for psykologi 2 og da spesielt kap som heter Roller og Holdninger. Kommer sikkert til å spe på litt ved hjelp av psykologi 1, diverse nettsider, og ikke minst ressursene til boka på http://psykologi.cappelendamm.no. Er litt vanskelig å vite hva man bør ha med, og hva man ikke bør ha med før man har fått oppgaven, men jeg kommer iallefall til å samle litt forskjellig stoff, sånn jeg uansett kan svare bra på oppgaven Forresten, om man henter info fra powerpointer på http://psykologi.cappelendamm.no, hvordan skal man skrive det som kilde? Annana (2015, 25 november). Holdninger [PowerPoint-presentasjon]. Hentet fra ttp://psykologi.cappelendamm.no (2015, 25 november) Ville kanskje skrevet det sånn. Vet ikke helt hva som er rett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Jeg bruker hovedsaklig teorier, modeller og begreper som står i læreboka mi for psykologi 2 og da spesielt kap som heter Roller og Holdninger. Kommer sikkert til å spe på litt ved hjelp av psykologi 1, diverse nettsider, og ikke minst ressursene til boka på http://psykologi.cappelendamm.no. Er litt vanskelig å vite hva man bør ha med, og hva man ikke bør ha med før man har fått oppgaven, men jeg kommer iallefall til å samle litt forskjellig stoff, sånn jeg uansett kan svare bra på oppgaven Forresten, om man henter info fra powerpointer på http://psykologi.cappelendamm.no, hvordan skal man skrive det som kilde? Takk for svar! Hva som helst kan dukke opp på arket i morgen, det er egentlig bare å vente til du sitter på bordet og får utlevert eksamensoppgaven. Man får jo ha med seg fagboka, så det er egentlig bare å skumlese gjennom det vi kan trenge også utdype det man velger å ta med for å besvare oppgaven. 5 timer er mer enn god nok tid... Ja det er sant! Jeg prøver iallefall å forberede meg så godt som mulig, sånn ingen oppgaver kommer som en overraskelse. Er så typisk at jeg får helt skrivesperre, så det hjelper iallefall litt for meg å samle den viktigste informasjonen angående det vi har fått vite på et sted. Jeg bruker psykologi 2 cappelendamm. Noen andre? Endret 25. november 2015 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Jeg bruker hovedsaklig teorier, modeller og begreper som står i læreboka mi for psykologi 2 og da spesielt kap som heter Roller og Holdninger. Kommer sikkert til å spe på litt ved hjelp av psykologi 1, diverse nettsider, og ikke minst ressursene til boka på http://psykologi.cappelendamm.no. Er litt vanskelig å vite hva man bør ha med, og hva man ikke bør ha med før man har fått oppgaven, men jeg kommer iallefall til å samle litt forskjellig stoff, sånn jeg uansett kan svare bra på oppgaven Forresten, om man henter info fra powerpointer på http://psykologi.cappelendamm.no, hvordan skal man skrive det som kilde? Annana (2015, 25 november). Holdninger [PowerPoint-presentasjon]. Hentet fra ttp://psykologi.cappelendamm.no (2015, 25 november) Ville kanskje skrevet det sånn. Vet ikke helt hva som er rett. Ja det så lurt ut, takk Er det noen begrensninger hvor mye notater og slikt man kan ta med seg? Så vidt jeg har forstått er det vel bare internett/mobi/nettbrett og lignende man ikke får bruke? Endret 25. november 2015 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
nasale2 Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Jeg bruker hovedsaklig teorier, modeller og begreper som står i læreboka mi for psykologi 2 og da spesielt kap som heter Roller og Holdninger. Kommer sikkert til å spe på litt ved hjelp av psykologi 1, diverse nettsider, og ikke minst ressursene til boka på http://psykologi.cappelendamm.no. Er litt vanskelig å vite hva man bør ha med, og hva man ikke bør ha med før man har fått oppgaven, men jeg kommer iallefall til å samle litt forskjellig stoff, sånn jeg uansett kan svare bra på oppgaven Forresten, om man henter info fra powerpointer på http://psykologi.cappelendamm.no, hvordan skal man skrive det som kilde? Annana (2015, 25 november). Holdninger [PowerPoint-presentasjon]. Hentet fra ttp://psykologi.cappelendamm.no (2015, 25 november) Ville kanskje skrevet det sånn. Vet ikke helt hva som er rett. Ja det så lurt ut, takk Er det noen begrensninger hvor mye notater og slikt man kan ta med seg? Så vidt jeg har forstått er det vel bare internett/mobi/nettbrett og lignende man ikke får bruke? Du kan ta med deg så mye du vil av notater og bøker! Bruker også psykologi 2 cappelen damm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. november 2015 Rapporter Del Skrevet 25. november 2015 Oki bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Da er jeg ferdig Lenke til kommentar
annana Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Da er jeg ferdig Jeg og:D føler meg 10kg lettere! Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Følte det gikk ganske bra! Oppgaven var nokså slik jeg hadde tenkt og:D der da? Lenke til kommentar
annana Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Følte det gikk ganske bra! Oppgaven var nokså slik jeg hadde tenkt og:D der da? Samme her! Egentlig veldig fornøyd :-) Men skal ikke skryte på meg noe før jeg har fått karakteren haha Lenke til kommentar
annana Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Hva skrev du om forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. november 2015 Rapporter Del Skrevet 26. november 2015 Hahah, skal ikke skryte jeg heller. Plutselig har jeg bommet helt. Jeg tok utgangspunkt i flyktningskrisen, og kom med eksempeler på konflikter det medfører og lignende. Duda? Lenke til kommentar
annana Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hahah, skal ikke skryte jeg heller. Plutselig har jeg bommet helt. Jeg tok utgangspunkt i flyktningskrisen, og kom med eksempeler på konflikter det medfører og lignende. Duda? Akkurat samme egentlig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. november 2015 Rapporter Del Skrevet 27. november 2015 Hahah, skal ikke skryte jeg heller. Plutselig har jeg bommet helt. Jeg tok utgangspunkt i flyktningskrisen, og kom med eksempeler på konflikter det medfører og lignende. Duda? Akkurat samme egentlig Haha oki! Da satser jeg på at jeg ikke var helt på viddene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Lov å spørre hva deres karakter ble? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Lov å spørre hva deres karakter ble? Hva ble din karakter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Lov å spørre hva deres karakter ble? Hva ble din karakter? 3 Jeg vurderer faktisk å klage 1 Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Lov å spørre hva deres karakter ble? Hva ble din karakter? 3 Jeg vurderer faktisk å klage Da bør du kanskje klage, hvis du føler at du fortjener en bedre karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg synes det ja. Har lest litt om det, men forstår ikke helt hvordan man klager. Forstår man gjør det til skolen, men via brev, Mail? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Jeg er ikke helt sikker jeg heller, du kan evt snakke med rådgiver eller en annen lærer og spørre om råd. Lenke til kommentar
annana Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Lov å spørre hva deres karakter ble? Hva ble din karakter? 3 Jeg vurderer faktisk å klage Jeg fikk også 3 Hadde psykologi og sosialkunnskap, følte psykologi gikk bedre enn sosialkunnskap, men fikk 5 på sosialkunnskap. Så jeg har klagd, føler ikke jeg har noe å tape på det. Selvfølgelig kan jeg i realiteten bli satt ned også, men jeg er ganske sikker på at den ikke er så dårlig at jeg får en 2er. Da skal jeg få en drittsekk som sensor Hvordan du klager tror jeg er litt forskjellig etter hvor du har tatt eksamen. Jeg måtte sende epost med et "jeg klager" skjema til fylkeskommunen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå