Gå til innhold

Trenger teknisk hjelp til nettbutikk på hjemmeside


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal lage en nettbutikk på en hjemmeside.
Jeg er litt usikker på den delen med Nettbutikk på siden, siden det er utrolig mye jobb.

Har hørt at det skal gå ann og ha e-post bestilling noe som gjør saken enklere.

Hvordan foregår dette?
Angående faktura, betaling osv..

 

Hadde vært fantastisk hvis noen hadde noen ideer og forslag om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på at kunden sender email for å bestille, istedenfor en "kjøp nå/handlekurv" tjeneste?

 

Fra mitt synspunkt, jobber med markedsføring og salg der mitt selskap samarbeider mye med nettbutikker, skal jeg love at det kan føre til mye tapte salg.

 

Bruk heller litt tid og svette nå på å lage en så smidig løsning som mulig.

Lenke til kommentar

På en måte er det mer smidig at kunden legger ting i handlevognen og trykker kjøp, og får produktene i posten med faktura, enn at kunden må igjennom bank-id blah blah blah.

 

Kjøp-knappen kan jo sende en epost.

 

Ender vel med at man ruinerer seg på inkasso. Se litt rundt på nettet, finnes mye bra "ferdig-løsninger" og da mener jeg ikke norske firma løsninger, men open-source prosjekter.. du må nok jobbe litt for å få det bra, men jeg kan ærlig innrømme at om jeg må "sende-mail" for å bestille noe, så skjer det ikke så lenge det ikke er noe super-spesielt.

Endret av iNzzain
Lenke til kommentar

Ender vel med at man ruinerer seg på inkasso. Se litt rundt på nettet, finnes mye bra "ferdig-løsninger" og da mener jeg ikke norske firma løsninger, men open-source prosjekter.. du må nok jobbe litt for å få det bra, men jeg kan ærlig innrømme at om jeg må "sende-mail" for å bestille noe, så skjer det ikke så lenge det ikke er noe super-spesielt.

Du vet da ikke at løsningen bruker mail bak fasaden.
Lenke til kommentar

 

Ender vel med at man ruinerer seg på inkasso. Se litt rundt på nettet, finnes mye bra "ferdig-løsninger" og da mener jeg ikke norske firma løsninger, men open-source prosjekter.. du må nok jobbe litt for å få det bra, men jeg kan ærlig innrømme at om jeg må "sende-mail" for å bestille noe, så skjer det ikke så lenge det ikke er noe super-spesielt.

Du vet da ikke at løsningen bruker mail bak fasaden.

 

 

Det er riktig, men det løser fremdeles ikke problemet med faktura.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...