Gå til innhold

Tempel of elemental evil: jeg trenger råd


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt dette spillet og gleda meg helt vilt til å spillet det.

Men det er jo så vanskelig at jeg snart flyr på veggene her.

 

Jeg er litt frustrert nå.

 

Hva er vitsen med REST når det kommer monstre hele tida? Ikke en eneste gang har jeg kunnet hvile helt ferdig. Pga dette får jeg ikke igjen spells og heller ikke hitpoints. Det er stort sett mindre spells og hps etter at jeg har hvilt og slåss mot en random enc. Er det bare meg eller er dette litt tullete?

Betyr dette at jeg må dra til byen for å hvile hver eneste gang?

 

Tullevanskelig er det.

 

Håper noen har noen tips å gi meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg forsto det så var det endel "feats" som hjelper deg slik at du kan få snakket med folk på "rette" måten. En som er nyttig er Intimidate, andre er Hear say osv. du skjønner det hvis du lager en type fra bunn av.

 

Hender jeg møter på folk når jeg sover, men det går da greit også til tider...

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Rest - Eller hvile, er best gjort i byen. I Homlet er det da vertshuset midt i landsbyen som er tingen. Snakk med han bak baren og spør etter et rom.

 

Merk: Om du leser bare litt på Forumet for ToEE så vil du finne ut det du trenger, samt den uslipne sannhet: Spillet er så fullt av feil (bugs) at selv utgivelsen av Anarchy Online huskes som den gikk på skinner i fohold....

 

Du må installere patchen som er kommet ut, samt den hjemmelagde patchen fra Circle of Eight.

 

GameBanshee har den mest fullstendige oversikten over alle Questene og stedene i spillet.

 

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...