Gennaro Skrevet 11. november 2014 Skrevet 11. november 2014 Hei. Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet. Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område. Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget. Håper på noen gode (evt kreative) svar
comadore Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Hei. Er til våren nyutdannet økonom/logistikker fra BI. Går ut med fordypning i logisitkk - suply chain management på vitnemålet. Har etter endt utdanning lyst på en karriere innen logistikk. Er det noen gode tips der ute for å komme inn i den næringen? Kanskje først og fremst innen innkjøp til å begynne med? Bor sentralt på Østlandet så jeg kan søke/kikke i et ganske stort geografisk område. Sett en del på annonser og stillingene er der, men mange krever 1-2 års erfaring innen faget. Håper på noen gode (evt kreative) svar Personlig, har du cash og ok+karakterer= ta masteren med en gang. Ihvertfall her i Bergen er de fleste "skikkelige" stillingene innenfor økonomi/logistikk/strategi forbeholdt mastere/ingeniører. Desverre! Ellers kan jeg ikke svare da jeg ikke vet noe ang ditt geografiske området!
Gennaro Skrevet 13. november 2014 Forfatter Skrevet 13. november 2014 Har ikke mulighet til å hoppe rett på en master
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå