Gjest member-296438 Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Grisefint...:-) Artig bilde. God ide og godt gjennomført. Flottingz!
Jan Høydal Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 For en nusselig gris. Flott griseportrett med god blikkontakt. Du får "like" fra meg på dette Vet ikke om jeg likte så godt den hvite rammen - synes kanskje den tar for mye fokus. Nå vet jeg ikke om du redigerer bildene dine, men det kan være det gjør seg å klone bort grisen(?) som står bak gjerdet. Det er noen lyse partier som drar blikket litt for mye? mvh Jan
sussss Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Hej Jan det har du da egentlig ret i med den gris der står bag hegnet ..det har jeg slet ikke lagt mærke til...:-) det kan man da fjerne og rammen det er bare en jeg bruger hver gang jeg laver et billede...synes ikke et billede er afsluttet før der er kommet en ramme omkring..men ok en smagssag og det skal der være plads til også.,.takker for din kommentar...vh Suss
sussss Skrevet 12. november 2014 Forfatter Skrevet 12. november 2014 Grisefint...:-) Artig bilde. God ide og godt gjennomført. Flottingz! Hej Pentaxen mange tak for din kommentar vh Suss
John Ottesen Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Dejligt billede af den økologiske julegris!
Øyvind.L Skrevet 12. november 2014 Skrevet 12. november 2014 Den har hatt et godt liv og jammen var den god Lenge siden jeg har sett griser her hvor jeg bor. Ser også den lysende grisen som er nevnt, klone eller et kapp,vanskelig å ta et nytt bilde til våren
rolfmm Skrevet 13. november 2014 Skrevet 13. november 2014 Fint bilde av julemiddagen Den går vel en usikker fremtid i möte......
luistheghost Skrevet 14. november 2014 Skrevet 14. november 2014 He he, dette ble veldig bra. - Ser litt engstelig ut der den står. Griser er intelligente dyr, kanskje derfor ... God helg! Vh.
Anbefalte innlegg