Dore123m Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 (endret) Med tanke på at spillet har 32 forskjellige avslutninger(Angivelig) så er det gjerne 2-3 gjennomganger til, og da er absolutt ikke noe galt med DLC som koster 0,-. Endret 7. november 2014 av Dore123m 1
MightyTor Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 En ny rustning en uke, en ny klesdrakt en annen uke? Hva er poenget med dette DLC tullet? Etter 5 dager er jeg nok ferdigspillt med spillet, og da skal det mer til enn en bunad for å få meg til å spille det om igjen. Etter som jeg har forstått det, så har The Witcher 3 enorm stor "replayability" (fant jeg på et nytt ord mon tro?) Og etter min erfaring ifra The Witcher 2, hvor jeg spilte gjennom spillet 2 ganger, bare for å få meg de største endringene, så kommer dette til å gi deg mer enn 5 dager =)
Galen Absalom Skrevet 7. november 2014 Skrevet 7. november 2014 Kan da umulig være lett å være utvikler. Må kundene betale for dlc blir de sure, og når de for det gratis så blir de og sure. Det er jo en høyst frivillig sak å laste ned og bruke disse dlc'ene til Witcher 3. Men CD Projekt Red er i hvert fall ikke så kjipe at de gjør som Bethesta og krever 50,- kroner for en rustning til en hest. Folk blir ikke sure om du gir ut spillet med innholdet som skal være der, og ikke noe mer dill-dall.
firberblad Skrevet 8. november 2014 Skrevet 8. november 2014 Kan da umulig være lett å være utvikler. Må kundene betale for dlc blir de sure, og når de for det gratis så blir de og sure. Det er jo en høyst frivillig sak å laste ned og bruke disse dlc'ene til Witcher 3. Men CD Projekt Red er i hvert fall ikke så kjipe at de gjør som Bethesta og krever 50,- kroner for en rustning til en hest. Folk blir ikke sure om du gir ut spillet med innholdet som skal være der, og ikke noe mer dill-dall. Da er min påstand at folk har det bra hvis en slik sak klarer å skape dårlig stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå