Gå til innhold

Min eksterne CD Brenner "åpner" seg ikke


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Har fått følgende merkelige problem..

 

Har en ASUS - 40*12*48 ekstern cd brenner koblet til med USB 2.0 på arbeide. Vi hadde en liten opprydding her og når jeg skulle koble den til igjen kan jeg ha brukt feil strømforsyning til den :grine:

 

Uansett fant den riktige og prøvde og løse ut CD rommen. Men den ville ikke ut! Har prøvd og ta den ut bare med strømkontakta i og i oppstarten i windows.

 

Skulle se om jeg kunne åpne den men modellen bruker ikke skrurer eller noe så aner ik hvordan jeg skal gjøre det :shrug:

 

Windows finner drevet og det er installert der.

Har også prøvd og ta den ut fra windows.. Eller ingen suksess.

Det er ingen CD i drevet

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg så sikker på eksterne cdbrennere eller noe...

 

Men de skal gå ann og åpne manuellt uten og måtte skru dem opp. (det går i vertfall ann på inerne cdrommer\brennere) På fronten en plass så skal det vere ett bitte lite hull... såpass stort at vist du bøyer ut en binders så kan du putte den inni der... ver midlertidig forsiktig når du gjør det så du ikke ødlegger noe... (vet ikke hvor lett det er men...) Presser du bindersen inn så får en litt motstand med det første men trykker en hardt nok så skal du klare og tvinge ut skuffen...

 

Er ikke så lenge siden en annen fortalt meg dette her, hadde selv problemer med en cdbrenner som ikke ville åpne seg... (men i mitt tltilfelle var det Linux som var ute og hadde det morro...)

 

 

Håper dette kansje kan hjelpe deg... vist ikke så vet ikke jeg...

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...