Gå til innhold

Norsk mousepad firma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forresten ikke tenkt å ha noen gummikanter rundt, bare avrundet plexi.

Vil nok ha et slags forhåndsbestillings (med max en ukes ventetid) opplegg i børjan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok siste ting, ikke oprett flere medlemmer på forumet og si at den matten var billig og bra og digg osv... blir du avslørt kan jeg garanterer deg at det blir en rask og momentant selvmord...

Det er en viktig sak som mange har driti seg ut på..

Skrevet

Ultima Thule er et svenskt band, mener de lager satanrock/nynazistisk. Hadde et par sanger av de på pc'en før, men ble kicka fra alle dchubber, så det navnet er nok ikke det beste.......

Skrevet

Synes NorPad hørtes bra ut.

Send den til Hardware.no slik at de kan teste den. Kommer den bra ut i test blir det nok bra salg. Jeg kommer til å kjøpe den iallfall.

Skrevet

Har tenkt å få noen prøveeksemplarer klare til jeg skal på LAN om tre uker, så kan jeg få en slags first opinion der... Rette på eventuelle feil å sende revisjonen til HW.no *grin*

Jeg må presisere at dette kommer til og bli en musmatte beregnet på optiske mus!

vil sikkert funke bra med ball og, men det er litt andre krav til overflata på en "ballmatte".

Skrevet
Har tenkt å få noen prøveeksemplarer klare til jeg skal på LAN om tre uker, så kan jeg få en slags first opinion der... Rette på eventuelle feil å sende revisjonen til HW.no *grin*

Jeg må presisere at dette kommer til og bli en musmatte beregnet på optiske mus!

vil sikkert funke bra med ball og, men det er litt andre krav til overflata på en "ballmatte".

hvilket lan? er det i nærheten av bergen så kommer jeg innom en tur og ser på.

/me komme på lan 099.gif

Skrevet

Nei ikke bergen akkurat, vikna! Det er et lite høl langt f... ut i havgapet(helt nord i nord-trøndelag). Det er respektabel størrelse på lan`ene da, 30/40 pers ca.

Skrevet

Ikke kom å sei det e respektabel størrelse på lan'an da! sjekk litt på lan aina plassa roint omkring, men for det lille høle der så... *grin*

Kjøpe sekkert matta di om dein e god nok, men trur du det blir go nok gli med plexi glass? Uten at skli teipen blir nedslitt fort? Plexi e litt grovar ein vanli glass.

+At om mang kjøpe kain det ta tid å lag, men om du får laga opp et lager me standar matta så blir jo det bæst, drit i customized t å begyn me t folk ha testa dæm.. :p:

Å ein ting t, Ultima Thule va heiller Grønnland.. + At det ikke e et bra navn NorPad e ber om det ikke e tatt aillerede.

E du fortsatt like slapp i jobbinga som du va i fjor? ;)

<The Angel Of Itami>

Skrevet
Å ein ting t, Ultima Thule va heiller Grønnland.. + At det ikke e et bra navn NorPad e ber om det ikke e tatt aillerede.

D va ein biskop som kalla nord-norge fer UT dinnj litje tækel!!!

Grønland my ass!

Jeg skal klistre en transparent plast overflate oppå plexi`n , og med et lag glitter mellom plexi og gildeflate. Har testa overflata idag, det er :grin: god glid og ikke så alt for høy lyd. Skal låne digitalkamera av en kompis så jeg får tatt noen bilder av V 0.1!

E du fortsatt like slapp i jobbinga som du va i fjor

Nei høyr på hanj som strøyk på mekken du !!!!!!:D

Skrevet

Tror dette kan bli bra jeg, du må også legge vekt på utseende på matta. Er ikke mange som gidder å kjøpe en kjedelig hvit/svart matte...Med mindre den slår det meste da ;)

Skrevet
Tror dette kan bli bra jeg, du må også legge vekt på utseende på matta. Er ikke mange som gidder å kjøpe en kjedelig hvit/svart matte...Med mindre den slår det meste da 

Blå plexi...

Overstrødd med falne stjerner...

Og en smoooooth overflate...

:woot::woot::woot::woot::woot::woot:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har fått testet matta på lan forrige helg!!! Har litt problemer med å få tak på en produsent til overflata på matta... håper å få til noe snart. lansering rundt våren neste år, så da begynner salget!!!!

Choo er du her?

Kan du ikke skryte litt av matta da *grin*

Skrevet

Klarer du å slå fUnc sUrface 1030'en ( :love: ) min til en pris av 200 kr, så skal jeg garantere deg at jeg kjøper den. ;) Hadde vært kult med eget bilde også, ja. Burde du ha laget et spesielt design, så burde musmatta vært svart. :nice:

Skrevet
Har fått testet matta på lan forrige helg!!! Har litt problemer med å få tak på en produsent til overflata på matta...

Har du laget overflaten? Hvordan, og hva består den av? Er ikke ute etter å stjele noen hemmeligheter, men er bare nysgjerrig. :p:

Skrevet

Overflata er laget av en slags plast som ligner den i slike plastpermer i fine farger som ligner på de man kan få på skolen, de tynne greiene vet dere...

Det er noe av det samme som man kan få på reklamemusmatter faktisk! Det er bare helt utrolig hvor godt det funker når det blir lagt på plexin :)

Bildene kommer snart!!!

Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal legge dem ut!!!!!!!!!!(faktisk er jeg ikke noen erfaren forumbruker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...