Gå til innhold

Windows 10 får bedre pekeplate-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 



Satser på integrert two finger scrolling da. Om det er ikke er kommet enda

Har det på min Asus laptop jeg da, tror det er noe Asus programmware. Hadde vert fint hvis Windows også kunne fått det.

Microsoft har forhåpentlig vis en litt annen holdning til drivere enn ASUS sin "if it compiles ... ship it" holdning. Ikke snakk om oppdateringer til driverene heller. Makan til søppel. Bra Microsoft ikke lar noe så viktig være opp til OEMs.

 

 

Problemet med touchpad driveren til ASUS ux32vd er at om du bruker multitouch funksjoner (skrolling feks), setter driveren minste cpu frekvens til 100%, og den blir der. Innstillinger i advanced power settings blir ignorert, den blir overstyrt av noe i registeret. Dette er et kjent problem med mange forumposter, men ASUS gir faen.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Satser på integrert two finger scrolling da. Om det er ikke er kommet enda

 

Har det på min Asus laptop jeg da, tror det er noe Asus programmware. Hadde vert fint hvis Windows også kunne fått det.

Microsoft har forhåpentlig vis en litt annen holdning til drivere enn ASUS sin "if it compiles ... ship it" holdning. Ikke snakk om oppdateringer til driverene heller. Makan til søppel. Bra Microsoft ikke lar noe så viktig være opp til OEMs.

 

 

Problemet med touchpad driveren til ASUS ux32vd er at om du bruker multitouch funksjoner (skrolling feks), setter driveren minste cpu frekvens til 100%, og den blir der. Innstillinger i advanced power settings blir ignorert, den blir overstyrt av noe i registeret. Dette er et kjent problem med mange forumposter, men ASUS gir faen.

 

Har ikke hatt noe problemer jeg... "Asus smart gesture" programmet har funket perfekt så lenge jeg har hatt laptopen. Kan ikke si noe mer om det andre du har skrevet for det har jeg ikke vert borti...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få flere valg/avanserte valg på ETDware? Irriterer meg grønn at man bare kan skru funksjoner av og på, og ikke kunne velge mengde/nivå av sensitivitet og andre ting. Til og med min 6 år gamle HP hadde 10 ganger flere valg å stille på, det er dumt at alt skal bli brukervennlig og fordummes..... :'(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...