Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg rett og slett fucka for meg selv nå? Jente


Anbefalte innlegg

Var på en fest i går, og… gutten jeg holder litt på med, var der. Vi snakket, og kysset litt, og det var hyggelig atmosfære der.

 

Men så… ble jeg full og ble skikkelig emosjonell og klarte å nevne at jeg hadde et anstrengt forhold til mat og trening. Vi kjenner hverandre ikke godt en gang.. :(

 

Frykter at jeg har skremt han helt bort, hva tror dere?

 

Vi er 20 og 21 år.



Anonymous poster hash: 468b0...ee0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For tidlig å si. Du må jo bare vente å se et par dager om han opprettholder samme kontakt dere har hatt før dette oppsto, evt at han svarer positivt på dine tilnærminger.

 

Hva mener du med "anstrengt" forhold til mat og trening?

Hei! Etter mye om og men, ville han møte meg når han kom hjem igjen fra ferie… så… så det tenker jeg må jo være et litt bra tegn i hvert fall?

 

men er redd for å ha ødelagt mye av spenningen nå.

 

Jeg fortalte aldri hva det innbærte, disse issues'ene mine. Bare at jeg hadde et anstrengt forhold til mat.

Det vil si, siden du spør, at jeg er veldig strengt mot meg selv i matveien. Får fort dårlig samvittighet for mat som er forbudt osv, men samma det.

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

For tidlig å si. Du må jo bare vente å se et par dager om han opprettholder samme kontakt dere har hatt før dette oppsto, evt at han svarer positivt på dine tilnærminger.

 

Hva mener du med "anstrengt" forhold til mat og trening?

Hei! Etter mye om og men, ville han møte meg når han kom hjem igjen fra ferie… så… så det tenker jeg må jo være et litt bra tegn i hvert fall?

 

men er redd for å ha ødelagt mye av spenningen nå.

 

Jeg fortalte aldri hva det innbærte, disse issues'ene mine. Bare at jeg hadde et anstrengt forhold til mat.

Det vil si, siden du spør, at jeg er veldig strengt mot meg selv i matveien. Får fort dårlig samvittighet for mat som er forbudt osv, men samma det.

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

 

Etter mye om og men? Hvor mye om og men har du klart å få til på en halvtime? :p

 

Jaja, vil han møte deg, så kjør på! Om han skulle finne på å nevne noe negativt med at du sa det du sa til han, så kan du bare forklare det at han betyr noe for deg, og derfor følte du der og da at det passet å dele noe såpass "sensitivt" med han :) Det er bare å være ærlig, men ikke bli for direkte heller. Vi gutta liker litt mystikk, akkurat som damene liker det hos oss.

 

Det at du er streng i matveien og trener...det ELSKER vi gutta. I allefall oss som er opptatt av den slags - og hvem er da ikke opptatt av at dama skal holde seg i form? Vel...få. ;)

 

Om du teller kalorier så kan du få bort den "dårlige samvittigheten", så sant du holder deg til den mengden kalorier du skal spise den dagen - bare et lite tips :)

Endret av Snorkeling Platypus
Lenke til kommentar

Etter mye om og men? Hvor mye om og men har du klart å få til på en halvtime? :p

 

Jaja, vil han møte deg, så kjør på! Om han skulle finne på å nevne noe negativt med at du sa det du sa til han, så kan du bare forklare det at han betyr noe for deg, og derfor følte du der og da at det passet å dele noe såpass "sensitivt" med han :) Det er bare å være ærlig, men ikke bli for direkte heller. Vi gutta liker litt mystikk, akkurat som damene liker det hos oss.

 

Det at du er streng i matveien og trener...det ELSKER vi gutta. I allefall oss som er opptatt av den slags - og hvem er da ikke opptatt av at dama skal holde seg i form? Vel...få. ;)

 

Om du teller kalorier så kan du få bort den "dårlige samvittigheten", så sant du holder deg til den mengden kalorier du skal spise den dagen - bare et lite tips :)

 

 

Ha ha! Hva hadde du tenkt om meg hvis du hadde vært i hans sko nå?

 

Nei… vi hadde en bitteliten diskusjon for noen dager siden om noe teite greier, og så konfliksky som han er, trekker han seg da tilbake og ignorerer meg.

 

Han vet at jeg er interessert i mat og trening. En gang sa han at jeg hadde trent bakdelen bra. Jeg vet ikke om jeg skulle bli fornærmet eller glad, men jeg sa bare takk, jeg.

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

Ha ha! Hva hadde du tenkt om meg hvis du hadde vært i hans sko nå?

 

 

Nei… vi hadde en bitteliten diskusjon for noen dager siden om noe teite greier, og så konfliksky som han er, trekker han seg da tilbake og ignorerer meg.

 

Han vet at jeg er interessert i mat og trening. En gang sa han at jeg hadde trent bakdelen bra. Jeg vet ikke om jeg skulle bli fornærmet eller glad, men jeg sa bare takk, jeg.

Vanskelig å si. Det er millioner av faktorer som spiller inn her.

 

Å si at du har trent bakdelen bra er en fin måte å si at " å inni helvette for ei deilig rumpe du har "

Med andre ord, du gjorde det rette - tok det som et komplement, regner jeg med? ;)

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Vanskelig å si. Det er millioner av faktorer som spiller inn her.

 

Å si at du har trent bakdelen bra er en fin måte å si at " å inni helvette for ei deilig rumpe du har "

Med andre ord, du gjorde det rette - tok det som et komplement, regner jeg med? ;)

 

Ja, men jeg hadde veldig lyst til å si at jeg har en bra personlighet også, ikke bare digg kropp. Tror gutter setter mer pris på komplimenter for det fysiske, mens mange jenter hadde likt komplimenter om det personlige, hvis du skjønner. :)

 

Men når han kommenterer rompa mi slik, så tar jeg ikke fyren seriøs… :/

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

Ja, men jeg hadde veldig lyst til å si at jeg har en bra personlighet også, ikke bare digg kropp. Tror gutter setter mer pris på komplimenter for det fysiske, mens mange jenter hadde likt komplimenter om det personlige, hvis du skjønner. :)

 

 

Men når han kommenterer rompa mi slik, så tar jeg ikke fyren seriøs… :/

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

 

 

Jeg liker mye bedre å få komplimenter for min personlighet også. Men det går ikke an å bli kjent med noen over natten liksom. Det er det fysiske som tiltrekker, men det psykiske som holder en der.

Endret av Tvillingsjel
quote-pyramide
Lenke til kommentar

 

Trening og drikking er ingen god kombinasjon. Hvorfor drikker dere unge så mye?

Drikking og ingen trening er vel strengt tatt værre? Så sant man ikke trener og drikker alkohol samtidig, eller ved lite tidsrom i mellom.

 

 

Det skal jeg holde med deg i :). Men det er uansett dumt å drikke seg stupfull.

Endret av Hermosa
Lenke til kommentar

Jeg har ikke drukket siden 1 vg! Jeg ante ikke at jeg skulle bli full SÅ fort.. men det skjedde. Var jo gøy, da. Når det er sagt, blir det lenge til neste gang. :p

 

Og hvor i tråden skulle tilsi at jeg drikker mye? haha

 

Ja, det er ålreit med komplimenter på utseendet, men der og da, hadde jeg faktisk litt lyst til å bitchslappe trynet hans… kan jo neppe være seriøs når jeg får en slik kommentar



Anonymous poster hash: 468b0...ee0
Lenke til kommentar

Det skal endel mer til enn det for å fucke det opp når du er jente. Uansett så er han kun interessert i sex til han faktisk får bli kjent med deg skikkelig.

 

Og om du faktisk greier å ta det negativt at han kommenterer at du ser bra ut, så er det noe alvorlig gale. Tenk på alle de jentene som ikke får noen kommentarer, det er nemlig de som har det jævlig.

Endret av snoopysnoop
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Jeg har ikke drukket siden 1 vg! Jeg ante ikke at jeg skulle bli full SÅ fort.. men det skjedde. Var jo gøy, da. Når det er sagt, blir det lenge til neste gang. :p

 

Og hvor i tråden skulle tilsi at jeg drikker mye? haha

 

Ja, det er ålreit med komplimenter på utseendet, men der og da, hadde jeg faktisk litt lyst til å bitchslappe trynet hans… kan jo neppe være seriøs når jeg får en slik kommentar

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

 

 

"Men så… ble jeg full "...

Lenke til kommentar

Det skal endel mer til enn det for å fucke det opp når du er jente. Uansett så er han kun interessert i sex til han faktisk får bli kjent med deg skikkelig.

 

Og om du faktisk greier å ta det negativt at han kommenterer at du ser bra ut, så er det noe alvorlig gale. Tenk på alle de jentene som ikke får noen kommentarer, det er nemlig de som har det jævlig.

Neida, jeg svarte bare jo, takk og sa at han var fin på håret fordi han dro i håret sitt hele tiden.

 

 

Anonymous poster hash: 468b0...ee0

Lenke til kommentar

Ja, det er ålreit med komplimenter på utseendet, men der og da, hadde jeg faktisk litt lyst til å bitchslappe trynet hans… kan jo neppe være seriøs når jeg får en slik kommentar

 

Om han ikke var seriøs, da forstår jeg ikke helt hvilken tulling dette kan være. Men sannsynligvis var han det, og du burde ikke ta det negativt i det hele tatt. Det er vanvittig destruktivt å "arrestere" folk på den måten - (med at du tenkte du ville "bitchslappe" han), når han med 95% sikkerhet mente å gi deg et kompliment, og på den måte vise deg at han syns du er attraktiv.

 

Hvor dumt hadde det ikke vært om han hadde sagt "hei, fin personlighet du har der! ;)". Det blir å lyve, for med mindre dere har kjent hverandre lenge, så ser jeg ikke helt hvordan han skulle ha vist det. Tenk litt på det ;)

Endret av Snorkeling Platypus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...