Gå til innhold

Får ikke brukt DSR på kortet mitt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette passer bedre på skjermkort eller ikke.

 

Etter siste oppdateringa til driverne, skal man kunne ha DSR på 780 kort.

 

Fant først ut at SLI ikke er suported, så jeg slo av det, men fremdeles ikke noe muligheter for høyere enn 1080p oppløsing.

Rart, jeg bruker dsr lett på 780 i sli uten problemer.

Lenke til kommentar

DSR støtter sli. du må slå det på i nvidia kontrolpanel, er bare å huke av alle "factor" valgene, så er det bare å gå inn i et valgt spill og sette opp oppløsningen

 

Dynamic Super Resolution (DSR) Support Reference Chart

aid_3597_00.jpg

*3DTV DSR resolution needs to be selected from Change Resolution Page. The only known limitation is that it is not supported on a passive stereo monitor and Microsoft DX11.1 native stereo apps. But currently there are no known DX native stereo game titles, so all the titles that are supported by 3DV with any rating should definitely work with DSR on any 3D vision monitor or on any 3DTV

 

**Feature is currently in development and will be released in an upcoming Game Ready driver release

 

 

Desktop GPUs supporting DSR: all Maxwell, Kepler, and Fermi-based desktop GPUs using 344.48 or later drivers.

 

 

Notebook GPUs supporting DSR: in development - will be released in an upcoming Game Ready driver release.

--------------

Synn for meg som har Asus swift, fordi det er ikkje kommet driver som støtter DSR og sli enda. Det funker på den gamle 24" 144hz asus skjermen.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...