Gå til innhold

Iphone 6 plus eller Galaxy Note 4 ?


flekken

Anbefalte innlegg

Absolutt, poenget mitt er at de har helt andre funksjoner, og måten de som er like gjøres på er vesentlig forbedret og potensielt mer tilgjengelig.

Bare fordi du ikke liker kneipp betyr det ikke at du ikke liker skoleboller på grunnlag av at begge har mel i seg.

Eller litt mer reelt: hvis å åpne Google Now var åtte trykk unna på det minste, og den ikke kunne gjenkjenne stemmen, ville man nok ikke brukt det, men når samme tjenesten er ett trykk unna hvor enn du er og den er slik den er i dag, blir den brukt mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har en blanding av Windows, Linux og Android. Supert at de snakker godt sammen.

 

Jeg har et rent Apple-miljø, det snakker godt sammen. Og hvis andre dingser også kan snakke godt AirPlay, AirPrint, AirDrop og andre tjenester fra Apple, så er det skjedd nye og fine ting jeg ikke var klar over. Det hadde jo i så fall bare vært fint.

Da ville jeg lest meg litt opp på standarder som er i bruk om dagen. Det er utrolig mye flott der ute.

Lenke til kommentar

Da ville jeg lest meg litt opp på standarder som er i bruk om dagen. Det er utrolig mye flott der ute.

Marked som fungerer slik det skal, vil produsere mange flotte ting. Hvis man har behov for å teste ulike teknologier opp mot hverandre, så er det helt flott at disse snakker bedre og bedre sammen. I min ungdom hadde jeg nok større behov for sånne ting enn jeg har nå. Nå er jeg egentlig bare opptatt av at ting virker. Det gjør Apple sine produkter for min del, med god margin til ting jeg enda ikke har begynt å bruke + massevis av applikasjoner jeg ikke engang vet om. Det holder i massevis for meg, uansett hvor mye flott som måtte være der ute...:-)

Lenke til kommentar

 

Da ville jeg lest meg litt opp på standarder som er i bruk om dagen. Det er utrolig mye flott der ute.

Marked som fungerer slik det skal, vil produsere mange flotte ting. Hvis man har behov for å teste ulike teknologier opp mot hverandre, så er det helt flott at disse snakker bedre og bedre sammen. I min ungdom hadde jeg nok større behov for sånne ting enn jeg har nå. Nå er jeg egentlig bare opptatt av at ting virker. Det gjør Apple sine produkter for min del, med god margin til ting jeg enda ikke har begynt å bruke + massevis av applikasjoner jeg ikke engang vet om. Det holder i massevis for meg, uansett hvor mye flott som måtte være der ute...:-)

Det er jo akkurat det som er det fine med Apple og deres store styrke spør du meg.

Produkter som virker i årevis uten noe tull....

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

samsung er ikke akkurat kjent for god kvalitet.

 

Løse påstander.

Ikke noe som tyder på at det er noe dårligere kvalitet enn hos noen andre produsenter.

Har du sett dokumentaren om planned obsolecense? Det handler om TV'er, men er en dokumentar hvor det fastslås at Samsung med vilje lager TVer slik at de går istykker etter kort tid. Når Samsung fant ut at det gikk an å fikse hos reparatører endret de delene som ble brukt slik at ingen kunne fikse selv, men måtte kjøpe ny TV. Skulle gjerne ha linket til den, men jeg finner den ikke på YouTube. Den gikk på NRK ca et halvt år siden.

Jeg så det programmet, men gikk glipp av at de også omtalte LG tv-er, slik at jeg endte opp med lg i stede for samsung ?

Men du glemmer å fortelle hva halve programmet var dedikert. Kan friske opp hukommelsen. Apple og hvordan de konstruerte sine telefoner slik at de skulle være vanskelig å reparere. Og det mest skremmende var hvordan journalistene ble mottatt av apple når de prøvde å ta kontakt for å få svar på spørsmålene sine. Til slutt reiste de til hovedkontoret i USA, der de ble bortvist av en brysk sikkerhetsvakt. Bare det alene er grunn til å velge alt annet enn epleproduktet....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

iphone 6 plus valgte jeg, tenkte litt på en note 4 til å ha på jobb ( å dermed la den få mye juling ) men jeg finner ingen unnskyldning for å kjøpe den, dermed forblir dermed s4 active den telefonen jeg må slite med på jobb ( lei telefonen første dag jeg fikk den av arb giver)

Mulig jeg bare for undringens skyld kjøper note4 edge som nr 2 telefon (bak 6 plus)

Lenke til kommentar

Lysstyrken med autojustering kan vel gå opp til 750 nits. Så det du mener er sikkert reguleringen av lysstyrken? Nei tror ikke det... Du kan såklart stille opp og ned på slideren inne i auto. Alternativet er å ha det manuelt. Mulig sensoren ikke er hundre prosent og at det kan fikses med en SW update dersom det er et issue.

Har ikke fått brukt min nok til å si noe om det annet enn at det funket helt greit mine tre dager med Note 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...